Visai să mănânci Phat kaphrao, cea mai populară mâncare thailandeză, să bei suc proaspăt din sucul pasiunii, să înoți în apele cristaline ale Thailandei sau să spui „sawasdee khaa/khrup” de pe spatele unui elefant? Ei bine, Thailanda simte lipsa turiștilor și acum are o nouă viză pentru a ajuta călătorii să ajungă în siguranță și să rămână până la 60 de zile. Călătorii din țările cu risc scăzut pot aplica pentru a rămâne chiar mai mult de 2 luni.
Spre deosebire de pre-pandemie, când puteai obține o viză turistică de 30 de zile la sosirea în Thailanda, trebuie să soliciți în avans această nouă viză. Există o serie de cerințe care trebuie îndeplinite pentru a obține viza și ar trebui să o soliciți cu cel puțin 15 zile înainte de data la care intenționezi să călătorești.
Vei avea nevoie de:
Odată aprobată viză, solicitații primesc un certificat de intrare online.
Thailanda vrea să se asigure că vei călători în siguranță. Deci, pentru a obține undă verde pentru a te urca în zbor, compania aeriană va verifica:
Faimoasa plajă Maya Bay de pe insula Ko Phi Phi Leh
La sosire, oficialii vor verifica din nou dacă toate documentele tale sunt în ordine. Apoi vei face un alt test PCR pentru Covid.
Apoi te poți relaxa timp de două săptămâni într-un hotel de carantină, alternativă de stat - hotelul va aranja chiar să te ia la aeroport, deci nu este nevoie să îți faci griji cu privire la transport. Lista hotelurilor aprobate conține câteva proprietăți superbe, inclusiv Anantara Siam Bangkok Hotel, Anantara Riverside Bangkok Resort și Anantara Phuket Suites & Villas.
Carantina de 14 zile din Thailanda asigură faptul că toată lumea nu are Covid-19. Ziua de sosire e ziua zero. După ce ai primit confirmarea că testul PCR făcut pe aeroport este negativ în ziua a patra, vei putea părăsi camera timp de până la 1,5 ore pe zi pentru a te bucura de aer curat.
După ce ai finalizat cu succes perioada de carantină, ești liber să te bucuri de restul șederii în Thailanda. Chiar dacă Thailanda este Țara Zâmbetelor, până la sfârșitul pandemiei, toată lumea trebuie să-și acopere chipul cu o mască de protecție în zonele publice.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.