Virgil Abloh nu a fost doar un creator de modă. Director artistic al colecțiilor pentru bărbați Louis Vuitton și fondator al brandului Off-White, americanul a fost și DJ, arhitect, inginer și designer de mobilier. Acesta și-a marcat cariera prin colaborări și diversiuni. Un obicei luat de la început. Când l-a cunoscut pe Kanye West la 22 de ani, s-a alăturat gărzii de corp a rapperului și a devenit directorul său artistic timp de aproape paisprezece ani.
În 2011, numele său a ieșit din umbră datorită coperții albumului Watch the Throne pe care a creat-o pentru rapperul din Chicago și Jay-Z. Obiectul primește un Grammy. Virgil Abloh începe apoi să construiască această punte între cultura streetwear și lumea luxului. Sub prisma lui, obiectele și hainele capătă o identitate multiplă navigând între artă, filozofie, muzică și politică.
În 2012, s-a lansat în modă cu Pyrex Vision. Strict vorbind, încă nu a venit timpul pentru creația couture. Virgil Abloh cumpără stocuri vechi de haine Ralp Lauren și Champion pe care își pune sigla Pyrex împreună cu numărul 23, făcând referire la Michael Jordan, jucătorul său de baschet preferat. Succesul este de așa natură încât întrerupe acest proiect pe care îl descrie drept un „experiment artistic” pentru a da naștere Off-White, o altă marcă de modă cu care își dorește să aibă mai mult succes. În același timp, Virgil Abloh decide să o asocieze cu alte nume (nu neapărat fashion) prin multiplicarea colaborărilor cu Moncler, Nike, Umbro, Ssense e- magazin, Evian, Levi's Made & Crafted.
Ikea, în 2019, nu face excepție. Când a făcut echipă cu brandul suedez, a fost pentru a transforma obiectele de zi cu zi și mobilierul în piese neașteptate. În 2018, numirea sa ca director artistic al colecțiilor pentru bărbați Louis Vuitton a făcut furori. El a devenit unul dintre primii designeri de culoare care a preluat cârma unui brand de lux la nivel mondial. El își desfășoară viziunea pe scară largă, această faimoasă intersecție între streetwear și lux.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania