Inspirată de lacătul inventat de Georges Vuitton (singurul copil al lui Louis Vuitton), această nouă ediție elimină codurile văzute în colecția primăvară/vară 2020 a lui Abloh.
Brățara, disponibilă în culorile portocaliu, negru, verde și albastru, poartă semnătura lui Abloh cu lanțuri îndrăznețe, grele, farmecul Louis Vuitton și un lăcățel. Noul accesoriu se vinde cu 400 de dolari, din care 100 vor merge la UNICEF.
#MAKEAPROMISE with @UNICEF and @LouisVuitton. This year, the Silver Lockit bracelet is back in new fluorescent colors, with $100 per sale going to @UNICEF to help vulnerable children. More at https://t.co/HWbO5rNebE pic.twitter.com/zHrHLEmOKs
— Louis Vuitton (@LouisVuitton) June 27, 2018
Fondul Națiunilor Unite pentru Copii, fondat în 1946, urmărește să ofere copiilor afectați de conflicte și de dezastre acces la apă curată, canalizare, nutriție, educație, sănătate și servicii de protecție. Până în prezent, parteneriatul lui Louis Vuitton cu UNICEF a adus aproape 10 milioane de dolari.
Designerul american Virgil Abloh a fost numit director artistic pentru colecţiile masculine ale casei de modă Louis Vuitton în martie 2018. Creatorul în vârstă de 37 de ani, care este cunoscut drept consilier de imagine al rapperului Kanye West, i-a succedat la Vuitton Homme britanicului Kim Jones, care a fost numit la rândul său director artistic la Dior Homne în locul lui Kris Van Assche.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.