Conform DMR Group, care monitorizeaz, urmărește și analizează datele, activitățile de comunicare și strategiile de relații publice pentru branduri de top din întreaga lume, în perioada 22 aprilie - 5 mai, evenimentul a generat 22,79 milioane de euro în valoare media pe 100.000 de site-uri web și 25.000 de conturi de social media. Rețelele sociale au jucat un rol esențial, reprezentând 88% din valoare, respectiv 19,99 milioane de euro și 65% din numărul de postări conectate la eveniment.
Ediția din acest an a avut ca temă About Time: Fashion and Duration, întrucât Muzeul Metropolitan de Artă sărbătorește 150 de ani de înființare. Deși evenimentul a fost amânat din cauza pandemiei și deschiderea expoziției este acum programată pentru 29 octombrie, gala a avut loc într-un mod nou cu „A Moment With the Met”, un live streaming pe YouTube găzduit de Vogue Magazine care oferă o previzualizare a spectacolul plus o privire înapoi la unele dintre cele mai memorabile momente de covor roșu de la Met Gala din toate timpurile. Live streaming-ul a inclus, de asemenea, un spectacol realizat de Florence and the Machine și designerul Virgil Abloh.
În general, Instagram a fost cea mai implicată platformă în celebrarea evenimentului, urmată de Twitter, Facebook și YouTube. Deși vedetele nu au putut participa la evenimentul de pe 4 mai, acestea au sărbătorit prima zi de luni postnd fotografii cu ținutele de la galele anterioare. Din cele 1.963 de postări analizate, 19% au fost postate de celebrități și influenceri, generând cea mai mare valoare media câștigată, adică 10,11 milioane de euro sau 51% din total, datorită ratelor ridicate de implicare și interacțiuni, confirmând puterea influencerilor în social media.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză