Odată ce pandemia va fi sub control și restricțiile se relaxează, destinațiile turistice populare, cum ar fi Veneția, apelează la o taxă de intrare pentru a controla supraaglomerarea. Deși este bine să vedeți industria turistică revigorându-se, turiștii înfometați de călătorii vor trebui să plătească o taxă de intrare stabilită între 3,52 și 11,73 de dolari, în funcție de sezon.
Turiştii care plătesc taxa sunt aşteptaţi să intre în oraş prin intermediul turnichetelor electronice, în stil Disneyland. Aceștia vor fi instalați în principalele puncte de acces din centrul istoric al orașului. Covid-19 a dat formă acestor planuri de a restrânge sosirile în masă și de a îmbunătăți calitatea experienței atât pentru vizitatori, cât și pentru rezidenți.
Taxa propusă va fi între 3 şi 10 euro, în funcţie de sezon. Locuitorii oraşului, rudele lor şi copiii sub şase ani nu vor plăti această taxă. Oamenii „cazaţi în hoteluri locale” sunt, de asemenea, scutiţi. Turiştii care se află în trecere şi pasagerii vaselor de croazieră vor fi vizaţi, în special.
Autorităţile oraşului vorbesc despre impunerea unei taxe de intrare de ani de zile, planurile iniţiale pentru o taxă turistică şi un sistem de intrare au fost făcute pentru vara anului 2019. Măsurile au fost apoi întârziate de pandemie, când numărul vizitatorilor a scăzut dramatic. Veneţia are în prezent aproximativ 80.000 de vizitatori pe zi. Săptămâna trecută, parlamentarii au aprobat măsurile propuse, care se aşteaptă să fie impuse începând cu vara viitoare.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.