Noua creație, numită Les Cabinotiers Solaria Ultra Grand Complication, a fost dezvăluită în cadrul târgului Watches and Wonders din Elveția și este o piesă unicat.
Ceasul dispune de 41 de complicații, un termen care în orologerie desemnează orice funcție ce depășește simpla indicare a orei – cum ar fi afișarea calendarului gregorian, fazele lunii sau cronograful. Noua piesă semnată Vacheron Constantin combină aceste funcții cu mecanisme astronomice complexe, aflate până acum doar în instrumente specializate sau în ceasuri de buzunar de mari dimensiuni.
Designul ceasului a necesitat opt ani de dezvoltare și este alcătuit din 1.521 de componente individuale. Carcasa sa, din aur alb de 18 karate, adăpostește peste 200 de pietre prețioase, inclusiv discuri din safir care contribuie la precizia și rafinamentul estetic al ceasului.
Ceasul indică trei forme diferite ale timpului: timpul solar (ziua calendaristică ajustată la mișcarea eliptică a Pământului), timpul sideral (bazat pe rotația completă a Pământului în raport cu stelele, mai scurt cu aproximativ 4 minute decât ziua solară), timpul standard de 24 de ore. Pe lângă acestea, ceasul urmărește poziția Soarelui, înălțimea și unghiul acestuia față de ecuatorul terestru, iar un disc rotativ cu cele 13 constelații zodiacale poate fi reglat pentru a indica când aceste stele devin vizibile de pe Pământ.
Nu lipsesc nici elementele acustice: mecanismul de sonerie folosește patru gonguri miniaturale, lovite de ciocănele, pentru a semnala ora într-un mod elegant și complex.
Deși Vacheron Constantin deține deja recordul pentru cel mai complicat ceas de buzunar (modelul Berkley Grand Complication, cu 63 de complicații), realizarea unui ceas de mână cu un număr atât de mare de funcții într-un spațiu limitat a fost o provocare complet diferită.
Cu un diametru de doar 45 mm, carcasa noului ceas este de peste două ori mai mică decât cea a ceasului de buzunar anterior. „Obiectivul principal a fost să reunim toate complicațiile esențiale – cronometru, calendar, mecanism de sonerie și funcții astronomice – într-un mod coerent și compact”, a explicat Christian Selmoni, directorul de stil și patrimoniu al Vacheron Constantin.
Pentru a-și proteja această realizare tehnologică remarcabilă, compania a depus 13 cereri de brevet, dintre care șapte se referă doar la mecanismul de sonerie.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.
iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live
Locuința în stil mediteranean care a servit drept punct de plecare pentru serialul E! Keeping Up With the Kardashians și care a transformat familia Kardashian-Jenner în staruri de televiziune, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 13,5 milioane de dolari, potrivit New York Times.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).