Datorită naturii experimentale a ceasornicarilor de lux, pasionații se pot răsfăța acum în două pasiuni în cadrul unui singur obiect. Un exemplu, la propriu, este Égérie – The Pleats of Time, de la Vacheron Constantin, un concept de ceas dezvăluit la Watches And Wonders 2024.
Ceasul adaugă o dimensiune parfumată trecerii timpului printr-o colaborare cu miros dulce între ceasornicarul elvețian, couturierul din Paris Yiqing Yin și Dominique Ropion, renumitul parfumier din spatele parfumurilor populare precum Lady Million a lui Paco Rabanne și Portretul lui Frédéric Malle, Lady, după cum a raportat Vogue.
Ceasul din aur roz de 37 mm captivează privitorii cu subtilitatea sa feminină și cu o gamă uimitoare de diamante pe lunetă, precum și cu cadranul sidef liliac pudrat care evidențiază faza lunii. Cadranul prezinta si sigla Vacheron Constantin la ora 8, iar coroana pozitionata la ora 2 intr-o amplasare neconventionala pentru a obtine echilibrul perfect. Dincolo de estetica sa atrăgătoare, ceasul activează simțurile cu un parfum dedicat infuzat în curea.
Ropion a creat un parfum original care interacționează aleatoriu cu purtătorul la contactul cu pielea sau în timpul mișcării. În agitația vieții, Égérie – Plisurile timpului servește ca un dulce memento, păstrând și evidența timpului. Parfumul se deschide cu note de lavandă și floare de portocal, urmate de tuberoză și ylang-ylang, îmbogățind experiența olfactivă.
Ceasurile, care au un cadran sidef împodobit cu un model „pliuri”, sunt completate de o curea originală Haute Couture împletită cu broderie rafinată și cioburi de sidef; este, la urma urmei, primul ceas cu parfumuri din lume. Colecția include două ceasuri: unul cu parfum și celălalt o ediție limitată exclusivă de 100 de piese, care poartă numele lui Yiqing Yin gravat pe fondul carcasei. Include, de asemenea, trei curele interschimbabile în nuanțe de culoare dezvoltate de designerul Haute Couture.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.