În izolare la domiciliu improvizezi, dacă lucrezi de acasă: folosește cărți pentru a-ți echilibra laptopul, înseamnă că te lupți pentru WiFi vecinii (dacă ai uitat să plătești factura) și, cel mai probabil, înseamnă că livingul tău e biroul, sală de sport, cafenea și locul tău de relaxare. Asta în majoritatea cazurilor. Dar sunt și excepții.
Unele celebrități par să aibă propria lor lume și ne-am dori cu siguranță să ne autoizolăm acolo (desigur, fără simptome). Aruncă o privire în locuințele vedetelor.
Kim Kardashian și Kanye West au cumpărat conacul din Hidden Hills, California cu 22 de milioane de dolari. Are un dressing cât un magazine din mall, zonă de divertisment, două piscine și o podgorie. Cuplul a continuat apoi să cumpere proprietatea de alături, extinzându-și terenul la 4,5 acri.
Adele și-a cumpărat o casă în același cartier în care locuiesc Jennifer Lawrence, Mila Kunis, Cameron Diaz și Nicole Richie, așa că nu este de mirare că proprietatea este impresionantă. Cântăreața a plătit 10 milioane de dolari pentru casa cu patru dormitoare, șase băi, piscină, casă de oaspeți și un tren în aer liber, care să vă ușureze naveta zilnică în timp ce lucrați de acasă, dacă doriți.
Victoria și David Beckham au anunțat recent că se vor auto-izola în Cotswolds. Vila are piscină, teren de tenis și o saună. Locuința lor din Londra de 38 de milioane dolari are o sală de gimnastică, o cramă și chiar apartamente separate pentru ca fiul lor cel mai mare Brooklyn să locuiască separat de ei.
Tamara Ecclestone locuiește într-un conac cu 57 de camere, chiar lângă reședința ducilor de Cambridge, împreună cu soțul ei, Jay Rutland, și fiica sa, Sofia. Aparent, proprietatea a fost cumpărată pentru 45 de milioane de lire sterline și acum se estimează că ar valora aproximativ 70 de milioane de lire sterline. În interior, există un club de noapte privat, o sală de bowling, o piscină, un salon de înfrumusețare, un spa pentru câini, un lift pentru mașini și o cadă de cristal.
Madonna este doar una dintre numeroasele celebrități care s-au autoizolat din cauza pandemiei. Diva pop locuiește în Lisabona cu cei șase copii ai săi: Lourdes, de 22 de ani, Rocco, de 19 ani, David, de 13 ani, Mila, de 13 ani, și gemenii Estere și Stella, în vârstă de 7 ani. Casa de 7,5 milioane de dolari este un palat din secolul al XVIII-lea și are patru etaje, patru dormitoare, șapte băi, o pensiune și chiar o cabană separată pentru îngrijitori.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.