Analiza arata ca numarul de rezervari pentru perioada de vara depaseste cu aproape 50% cele de anul trecut. Cresterea zborurilor internationale fiind de 45,5%, iar a celor interne de 66%.
52% din calatoriile in strainatate au fost cu sejururi de pana la 7 zile, si aproape 33% au durat intre 7 si 14 zile. Peste 65% din rezervari au fost facute prin intermediul dispozitivului mobil, cu 3,3% mai mult fata de anul trecut. Astfel, se confirma apetitul crescut al romanilor pentru tehnologie si utilizarea de smartphone-uri pentru cumparaturile online in domeniul turismului.
Zborurile internationale preferate de romani au fost catre tari precum Marea Britanie, cu peste 22,6 % din numarul total de bilete de avion achizitionate. Aceasta este urmata de Italia (20%), Germania (13%) si Spania (9%).
Orasul preferat a fost Londra, urmat de Milano, Bruxelles, Roma si Paris. Interesant este faptul ca Viena este clasata imediat dupa, in timp ce anul trecut era abia pe locul 28. Acest lucru este cel mai probabil legat de preturile mult mai bune pe care le avem in acest an - o medie de 83 de euro, fata de 180 de euro in 2018.
In vara 2019, pretul mediu al biletelor de avion pentru zborurile internationale a fost de 121 de euro, in scadere cu 18 euro, fata de 139 de euro in 2018. Italia a avut cele mai ieftine bilete din Romania, cu o medie de 82 de euro cost pe bilet.
De cealalta parte, rezervarile pentru destinatii domestice au crescut cu 66% fata de vara anului trecut. Aeroporturile din care au decolat cele mai multe zboruri achizitionate in tara au fost: Henri Coanda din Bucuresti cu 46,6%, Cluj-Napoca cu 15%, Timisoara cu aproape 14%, Iasi 9%. Pretul mediu al biletelor de avion pentru zborurile interne in sezon a fost de 72 de euro, iar Timisoara a avut cel mai mic cost mediu, de 55 de euro pe bilet.
In medie, cele mai mici preturi ale biletelor pentru sezon au fost in lunile decembrie, mai si iunie.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?