Potrivit reprezentanților Christie’s, înainte de fuga reginei Marie Antoinette din Paris, ea a strâns o comoară de bijuterii – se crede că printre ele se afla și acest diamant violet-roz tăiat în formă de zmeu – pe care le-a încredințat coafezei sale, potrivit Mediafax.
După prăbușirea monarhiei și moartea familiei regale, aceste bijuterii rare au ajuns în posesia Ducesei Marie-Thérèse de Angoulême, unica moștenitoare a familiei. Ulterior, un testament a relevat că diamantul a aparținut Reginei Marie Theresa de Bavaria, care l-a primit cadou de la „Mătușa Chambord”.
Diamantul, estimat inițial la 7 milioane de dolari, a depășit cu mult această valoare, iar acum este montat într-un inel realizat de bijutierul american JAR, al cărui design a stabilit și el un record la această licitație.
În cadrul aceleiași licitații, un safir masiv Ceylon de 392,52 carate, cunoscut sub numele de Blue Belle, a fost vândut cu 11,3 milioane de dolari. Deși această sumă este impresionantă, este totuși mai mică decât recordul său anterior de 17,5 milioane de dolari obținut în 2014. Safirele de această dimensiune sunt extrem de rare, spun reprezentanții Christie’s.
De asemenea, o altă piesă remarcabilă a fost un colier cu smaralde sculptate, cântărind aproape 1.150 de carate, dintr-o colecție regală mughală, care s-a vândut cu 6,22 milioane de dolari. Smaraldele aveau o semnificație spirituală specială în timpul dinastiei Mughal, fiind considerate aducătoare de înțelepciune, vindecare și viață eternă.
În plus, întreaga colecție a fost vândută integral, marcând cel mai mare total obținut vreodată la o licitație de bijuterii în divizia Americilor a casei Christie’s.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.