Pe măsură ce continuă răspândirea coronavirusului mortal, interdicțiile de călătorie și regulile de distanțare socială adoptate de guvernele din întreaga lume au forțat deja anularea săptămânilor de modă dedicate bărbaților din luna iunie la Londra, Milano și Paris, precum și spectacolele de haute couture din iulie. Săptămânile de modă în China, Japonia, Coreea de Sud, Brazilia și Rusia au fost de asemenea anulate.
Țările încearcă să oprească râspândirea virusului, dar deocamdată criza din sănătate continuă să crească în marile centre ale modei din întreaga lume. Unii cred că luna modei va merge înainte în septembrie în principalele capitale ale modei New York, Londra, Milano și Paris. Cu toate acestea, din cauza focarelor de infecție și a măsurilor restrictive care ar putea rămâne în vigoare pentru o anumită perioadă de timp - chiar și după ce pandemia atinge vârful – e posibil ca restul prezentărilor de modă din acest an să fie anulate.
Creativitatea este încă inima de bătaie a sistemului de modă. Și fiecare sezon începe cu spectacole de modă. Acestea sunt mediul principal prin care designerii cristalizează și își transmit viziunile creative, care apoi ne arată ce produse vor apărea în magazine, precum și alte conținuturi creative.
În aceste zile, spectacolele de modă sunt de asemenea mari campanii de marketing. Dar mai degrabă decât comunicări directe către consumatori care pot fi ușor digitalizate, aceste evenimente depind profund de adunarea în direct, fizică a oamenilor „potriviți” - editori, cumpărători, celebrități, influenceri și alți producători - pentru a ajuta la transmiterea valoarii sociale, culturale și emoționale care transformă simple genți și rochii în obiecte pe care și le dorește toată lumea.
Desigur, săptămâna modei servește, de asemenea, ca un fel de conferință pentru profesioniștii din industrie, care folosesc timpul petrecut împreună în fiecare sezon pentru a schimba informații și idei, a face oferte și a face conversații pe direcția pieței. Și într-o oarecare măsură, spectacolele sunt încă integrante în procesul de cumpărare cu ridicata.
Săptămâna trecută, Shanghai Fashion Week a devenit primul eveniment digital din modă. Evenimentul a avut loc pe platforma de comerț electronic Alibaba Tmall. Au participat peste 150 de branduri, care au transmis emisiuni din studiourile lor sau au prezentat pur și simplu videoclipuri de campanie filmate înainte de carantină sau au rugat prieteni și influenceri să participe la eveniment purtând colecțiile lor. Potrivit organizatorilor, multe dintre prezentări au fost urmărite de mii de clienți. Dar evenimentul nu s-a ridicat la standardul unei săptămâni tradiționale a modei.
Cu siguranță, cumpărarea cu ridicata poate fi realizată cu ușurință prin intermediul platformelor digitale. Dar experții cred că nu prea are rost să pui în scenă săptămânile de modă (sau alternativele digitale) atunci când magazinele sunt închise, cererea consumatorilor a scăzut și este posibil să nu aibă sens pentru multe mărci să producă colecții în primul rând. Să continui să creezei și să prezinți colecții nu ar duce decât la un exces de inventar și la scăderea în timp a valorii mărcii.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză