În luna martie a fost anunțat că designerul va deveni director de creație pentru brandul Gucci.
Pentru a marca acest moment, Demna a creat, în stilul său clasic, un nou moment viral, care ia forma unei colaborări iconice cu artista Britney Spears.
În tandem cu lansarea colecției Balenciaga pentru sezonul primăvară/vară 2025, Demna a lansat o colaborare cu prințesa muzicii pop, numită „Balenciaga Music | Britney Spears”. Aceasta include o colecție-capsulă de haine și accesorii, precum și un playlist curatoriat de Britney însăși.
Playlistul este deschis de două dintre cele mai cunoscute piese ale artistei, „Oops!…I Did It Again” și „Gimme More”, remixate de compozitorul BFRND.
Restul playlistului îmbină piese din repertoriul lui Britney cu diverse piese despre care aceasta spune că au inspirat-o de-a lungul timpului, dar și melodii pe care pur și simplu le îndrăgește.
Printre ele se numără piesa lansată de Britney în colaborare cu Madonna în 2003, „Me Against The Music”, piesa „I Have Nothing” a lui Whitney Houston și „That’s The Way Love Goes” a lui Janet Jackson. Playlistul curatoriat de Britney este disponibil pe toate platformele de streaming, inclusiv Apple Music și Spotify.
În ceea ce privește partea vestimentară, colecția-capsulă include imagini celebre ale lui Britney realizate în punctul culminant al popularității sale de către fotografii Rankin și Steven Klein, imprimate pe o serie de haine și accesorii care amintesc de era anilor 2000: tricouri, hanorace, steaguri și o șapcă.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.
Dior dezvăluie o nouă eră asociindu-l pe Kylian Mbappé cu viziunea sa pentru vara anului 2026.