O călătorie cu trenul de lux, care îți oferă tradiționala băutură mexicană, este realitate datorită trenului Jose Cuervo Express. Garnitura - botezată trenul Tequila din motive care vor deveni evidente - a stat în depou în ultimii opt ani sau cam asa, dar a început să meargă recent, oferind o nouă formă de experiență.
Trenul vintage, cu negru și auriu, călătorește din orașul Guadalajara, prin zona rurală neatinsă a Mexicului, până în micul oraș Tequila. Această comunitate remarcabilă a fost desemnată Pueblo Mágico (Orașul magic) de către Secretariatul mexican de turism. Numele său provine de la cuvântul nahuatl Tecuilan sau Tequillan, care înseamnă „loc unde este tăiat” și „loc unde funcționează”. Vechii indieni care locuiau în zonă se numeau Tecuilas, de unde și originea numelui.
Istoria sa datează din 1530 când se formează populația din Santiago de Tequila, dar abia în 1824 este numită Villa del Tequila . Tradiția sa cu tequila - în prezent există mai mult de 20 de tequileras - și toate legendele care au fost create în jurul lui, i s-a dat numele de Pueblo Mágico în 2003.
Din fericire, călătoria de 11 ore la bordul trenului Tequila este la fel de minunată ca destinația finală. Noua experiență Elite le permite oaspeților să călătorească într-un vagon elegant cu lambriuri din lemn, suficient de încăpător, care poartă numele de Elite Wagon. Vagonul de lux are ferestre din podea până în tavan și oferă priveliști uimitoare.
Oaspeții au, de asemenea, acces la două zone de lounge și un bar premium, complet echipat cu tequila Reserva de la Familia, Maestro Dobel, Gran Centenario și 1800. Dacă exagerați cu añejo, există și rom, vodcă, whisky și un o nouă linie de cocktailuri personalizate. Veți fi delectați cu gustări tradiționale delicioase. De-a lungul traseului, un maestru tequilier (un somelier de tequila) vă va ghida, de asemenea, printr-o degustare cu trei pahare.
Există trei experiențe posibile: plusul expres, premium și premium. Ce diferențe există între ele? Distincția principală este vagoanele sale, de la cele mai convenționale la cele mai luxoase; dar în plus fiecare dintre ele include activități diferite. De exemplu, dacă alegeți experiența expresă veți călători în cele mai normale mașini, deși cu glamura care le caracterizează; acestea au o capacitate de 62 de pasageri, în timp ce 52 de pasageri călătoresc în experiența premium .
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.