Deși am ajuns în luna a cincea din 2023, se simte ca și cum am fi în 1813, deoarece mănușile de operă în stil regency au preluat pistele și covoarele roșii.
Tendința Bridgerton a avut un moment regal din 2020, deoarece accesoriul delicat a cunoscut o renaștere la începutul pandemiei. Este posibil ca îmbrăcămintea elegantă să fi impus coduri vestimentare și norme de gen în trecut, dar acum a căpătat o viață proprie, subminată pentru vremurile moderne. Iterațiile din piele sunt un must-have, în timp ce omologii lor slinky sunt omniprezente cu burlescul. Atunci când nu evocă sex-appeal, mănușile au devenit elementul preferat al generației Z pentru a se stratifica la întâmplare, purtând elementul de iarnă pe tot parcursul anului, experimentând cu ansamblurile lor.
Mănușile ar putea părea un accesoriu puțin probabil, dar tendințele în modă nu reflectă nimic decât vremurile și starea noastră de spirit colectivă.
Asociate în mod obișnuit cu înalta societate, mănușile au fost concepute inițial pentru a menține mâinile femeilor bogate curate și albe, respingând atât munca manuală, cât și germenii. Până în anii 1960, o femeie nu ar fi ieșit din casă fără mănuși, deoarece modestia era scopul principal. După cum arată expertul în istoria modei și cumpărătorul de lux Paige Rubin, „O femeie nu era considerată complet îmbrăcată dacă ieșea din casă și nu purta mănuși. Pe atunci, era potrivit să-ți scoți mănușile doar dacă erai acasă sau dacă luai masa. În afară de asta, se aștepta ca mâinile tale să fie acoperite.”
Deoarece rochiile de seară acopereau doar umerii purtătorului, o doamnă de rang înalt a trebuit să-și protejeze restul brațelor de privirile curioase. În timp ce mănușile de operă indicau un gen specific de puritate și feminitate, semnificația lor a fost întotdeauna ușor sexuală. Mai puțin este mai mult atunci când vine vorba de accesoriu, deoarece puterile sale seducătoare rezidă în ceea ce ascunde materialul. Mănușile au jucat un rol major în zilele de aur ale erei Old Hollywood, deoarece icoane precum Marilyn Monroe și Audrey Hepburn erau rareori văzute fără ele, acestea semnificând eleganță, frumusețe și dezirabilitate.

În timp ce mănușile de operă au indicat o poziție socială mai înaltă și uneori morală, sensul lor poate și a fost subminat pentru a indica o anumită rasă de senzualitate. Marca de latex Couture Atsuko Kudo știe ceva sau două despre erotic, deoarece studioul este specializat în materialul elastic. Redarea piesei de altfel elegantă într-o țesătură atât de hedonistă adaugă instantaneu sex-appeal, în timp ce aducem înapoi la estetica atent îngrijită a unui timp mai primitor și mai potrivit.
Conotația accesoriului a evoluat în timp. Când țesăturile erau insuficiente în timpul Primului Război Mondial, prioritățile s-au schimbat, dar mănușile au revenit, deoarece flapperii încă le purtau cu rochiile lor cu ciucuri, în ciuda tivurilor în creștere și a coafurilor mai scurte. Între timp, de la Hollywood și de la regalitatea reală au fost cerute modele până la cot din satin.
Cândva un instrument pentru sterilitate, pandemia a declanșat renașterea mănușilor de operă. În timp ce inflația ar putea să nu permită multora dintre noi să trăiască o viață de lux și petrecere a timpului liber așa cum ar fi avut-o predecesorii noștri, gândul de a contracta COVID-19 i-a determinat pe mulți să integreze mănuși de cauciuc în ținuta lor de azi, reimaginând instrumentul igienic la modă. Modelul și directorul de creație Zizi Donohoe a fost unul dintre primii care și-a încântat mănușile în 2020, adăugând ornamente șic din pene și unghii cu apăsare la echipamentele altfel clinice.

Revenirea la mănușile de operă sugerează și o schimbare în mentalitatea noastră. Pandemia și izolarea forțată care a urmat i-au împins pe mulți dintre noi să privim trecutul cu o lupă, descoperind că atitudinile noastre față de sex, modă și, în esență, modul în care ne arătăm în lume, aveau nevoie de unele modificări. De la socoteala media cu hipersexualizarea femeilor tinere în divertisment până la conștientizarea că viețile noastre nu trebuie să fie mereu demne de Instagram, încorporarea mănușilor de operă în ținutele de zi cu zi comunică evoluția noastră colectivă. Pielea continuă să fie pe deplin afișată, dar a existat o schimbare generală către a te îmbrăca pentru tine, în loc să te îmbraci ca să te placă ceilalți. În timp ce am reacționat la cultura de conectare cu celibatul, alegerile noastre în materie de îmbrăcăminte sunt, de asemenea, un răspuns la epoca trecută a „vindelor sexuale”.
O parcurgere scurtă prin TikTok va demonstra că individualismul depășește sexismul în 2023, deoarece îmbrăcarea pentru privirea masculină sau a arăta „cool” este ferm eliminată. În loc să ne uităm la celebrități și influenceri pentru a stabili tendințe, optăm pentru auto-exprimare autentică, chiar dacă aceasta vine cu prețul de „a arăta rău”, deoarece există libertatea de a te deda la modă de dragul modei. „
Numele lor spune totul – mănușile de operă sunt concepute pentru a întruchipa un simț înnăscut de regalitate și frumusețe eterică, ajutându-ne instantaneu să emanăm un aer de farmec și o energie a personajului principal despre care nu știam că este posibilă înainte. La fel ca cerceii cu stele de mare ai Aquamarine, mănușile de operă sunt un suport emoțional și un stimulent de încredere, transportându-ne într-o vară eternă plină de prăjituri de ceai și pahare de șampanie.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză