În cardigane din lână tricotate grosiere, corsete confecționate la modă din piele naturală și denim tăiat larg, cu patch-uri, modelele s-au plimbat pe Piazza del Duomo din Lecce și au reflectat cum este o întreagă industrie simțită în ultimele luni: este necesară o regândire.
Cu denim patchwork , Dior a onorat o metodă străveche de a prelungi viața hainelor. Deoarece hainele nu erau ușor de fabricat și erau deosebit de valoroase, oamenii au început să stocheze fiecare haină cu mii de ani în urmă, astfel încât să poată fi reutilizate, dacă este posibil.
Arta patchwork-ului este una dintre cele mai populare tehnici artizanale până în zilele noastre: de obicei, plasturi din diferite materiale, modele și culori sunt cusute una lângă alta și una peste alta pentru a crea o haină nouă. Prin intermediul desenelor sale, Maria Grazia Chiuri a demonstrat astfel că a înțeles exact ceea ce trebuie să învețe și alții: resursele noastre sunt limitate.
Tehnica tradițională de patch a predominat în special în perioadele de criză: în timpul Marii Depresiuni sau al doilea război mondial, a existat o mare lipsă de materiale, astfel încât asocierea resturilor de țesături nu a fost o tendință de modă, ci mai degrabă o necesitate.
Astăzi, măiestria este cultivată în primul rând de Amish în America de Nord. Au existat entuziaști încă de la mișcările hippie din anii '70.
Denim-ul patchwork nu este plictisitor: țesăturile aranjate la întâmplare demonstrează curaj, deoarece pun accentul pe individualitatea purtătorilor lor, deoarece niciun patchwork nu este ca celălalt. În plus, există o legătură emoțională în spatele fiecărei piese de îmbrăcăminte, deoarece piesele de țesătură prelucrate au deja un trecut.
Denimul Patchwork sfidează, în special, disponibilitatea, deoarece este vorba despre o măiestrie durabilă, care a fost stabilită de generații întregi.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.