Jucătorii celor două echipe finaliste au depus multă sudoare și lacrimi pentru a ajunge la Super Bowl în acest weekend. Deci, este de cuviință ca aproape tot atât de mult timp și efort să fie puse în crearea trofeului pentru care au luptat.
Tom Brady
Trofeul „Vince Lombardi” etse considerat cel mai mare premiu din sporturile nord-americane. Iar trofeul, care a fost acordat fiecărui câștigător al Super Bowl-ului de la primul joc din 1967, este încă realizat manual în fiecare an de către designerul său original: Tiffany & Co.
Având o înălțime de 22 de centimetri și cântărind șapte kilograme, trofeul din argint sterlin reprezintă o minge de fotbal de dimensiuni mari în poziția de lovitură. A fost proiectat de Oscar Riedener, un fost vicepreședinte Tiffany, care l-a desenat mai întâi pe un șervețel de cocktail în timpul unei întâlniri din 1966. Designul lui Riedener l-a cucerit pe comisarul de atunci Pete Rozelle, iar bijutierul a realizat trofeul, care a fost numit după legendarul antrenor Green Bay Packers, Vince Lombardi, în 1970.
După 55 de ani de realizare a trofeului, Tiffany folosește tehnici tradiționale de arginterie - lipire manuală, filare, urmărire și lustruire. Realizarea fiecărui trofeu durează patru luni.
„Vince Lombardi” nu este singurul trofeu pe care bijutierul american Tiffany îl realizează în fiecare an. El este, de asemenea, responsabil pentru premiile de top din Major League Baseball și NBA. De asemenea, nu este singura companie de lux care are legătură cu premiilor sportive. În octombrie, trofeul „Larry O'Brien” a fost oferit celor de la Los Angeles Lakers într-o geantă personalizat Louis Vuitton.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.