În timp ce muzica și stilul grunge au fost absorbite de o mare de tineret, statutul său de subcultură conștientă de sine este discutabil. Oamenii care au ascultat muzica grunge nu se referă la ei înșiși ca „grungers” în același mod ca și „golani” sau „hippie”. Cu toate acestea, la fel ca aceste subculturi, grunge a fost cooptat de industriile de muzică și modă, prin promovarea acestuia de către mass-media.
Tinerii grunge, născuți de hippies și ridicați pe punk, au reinterpretat aceste componente prin propriul lor stil post-hippie, post-punk, West Coast estetic. Grunge a fost în esență un aspect neglijent, neatent, necoordonat. Articolele iconice pentru bărbați și femei au fost blugii rupți și decolorați, cămășile din flanel sau lână stratificate, tricouri cu logo-uri învechite, și cizme stil combat.
Genul underdog, care a devenit popular la începutul anilor 1990, a apărut inițial din cenușa punk rock și din haosul heavy metal.
Pentru publicul mai în vârstă, distracția pe care au avut-o actele grunge a fost atât soluția, cât și dizolvarea, precum și răspunsul final la banalitățile vieții suburbane. Grunge a devenit un simbol al Americii în schimbare care a îmbrățișat idealurile glamour din anii '80. Cu trupe precum Alice in Chains, Nirvana și Pearl Jam popularizarea modei cu tonuri sumbre și haine uzate, moda grunge a devenit o tendință în masă în rândul tinerilor.
Asociat cu muzicieni rock și rock and roll, stilul grunge a fost repede preluat de către designeri, cum ar fi Marc Jacobs și Anna Sui, care au lansat moda high-end bazată pe acest stil. Mai degrabă ieftin, stilul grunge s-a transformat într-o tendință care a fost prezentată pe podiumurile de modă și vândută în buticuri scumpe. Aceasta a venit în centrul atenției în timpul colecției de toamna Yves Saint Laurent când a prezentat pardesie în carouri, jachete de piele, fuste din denim zdrențuite, cizme și rochii.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.