Sticlele de apă reutilizabile de lux vor fi tendința obligatorie pentru 2020

Pe măsură ce plasticul este interzis iar moda sustenabilă prinde tot mai mult rădăcini, va exista un boom al industriei sticlelor reutilizabile. Se estimează că va valora 1,1 miliarde de dolari în SUA până în 2027, potrivit experților.

Întrucât materialele de unică folosință sunt interzice în întreaga lume, iar autoritățile ne îndeamnă să reciclăm mai mult, sticlele de apă, cănile de cafea și tacâmurile au devenit obiecte indispensabile.

Actrița Maggie Rogers a purtat o sticlă de apă Chanel pe covorul roșu al premiile Grammy din acest an. Așadar, nu va fi o surpriză să vezi mari branduri pe stradă. Designerii își încearcă norocul și în alt segment decât cel al modei.

Iată o listă de produse la modă în care merită să investești.

Sticla de apă din oțel inoxidabil Prada are un finisaj negru semi-lucios și argintiu mat și un capac cu mâner, astfel încât să o poți transporta oriunde - în sala de gimnastică, la locul de muncă, la plimbare.

Suportul de sticlă Louis Vuitton a fost inclus în prezentarea colecției de toamnă/iarnă 2019. Este din piele, are 21,5 cm înălțime și conține o curelușă, pentru a putea fi transportat pe umăr.

Pentru mai multă opulență, bea din sticla de apă aurie Chanel. Gentuța în care stă sticla e din piele de miel, neagră, matlasată, cu lănțișor pentru umăr. Se numește Flask Bag și a fost lansată în colecția Cruise 2020. Prețul acestui accesoriu este de 5.800 de dolari.

Termosul Gaia al creatoarei de modă Vivienne Westwood a fost numit sugestiv după zeița Gaia din Grecia, cunoscută drept Zeița Pământului. A fost lansat de Ziua Mondială a Apei din martie 2019 și este realizat din oțel inoxidabil care păstrează lichidul cald sau rece până la 12 ore. Exteriorul este strălucitor cu finisaje mate.

În fiecare an Evian lansează un nou design pentru sticla cu etichetă în ediție limitată, creată în colaborare cu artiști renumiți. După proiectul de succes desfășurat la începutul anului 2019, în colaborare cu tânăra pictoriță franceză Innes Longevial, brand-ul Evian continuă campania cu noua ediție limitată creată de designer-ul american Virgil Abloh. Campania „One Drop can make a Rainbow” și spiritul creativ al lui Virgil Abloh au inspirat mai mult decât o etichetă, au inspirat o artă grafică elegantă, pentru o sticlă de colecție.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Grupul Kering renunță definitiv la blana naturală

Grupul Kering anunţă că mărcile Saint Laurent şi Brioni renunţă la blănuri începând cu toamna 2022. Acestea sunt de fapt ultimele două mărci din grupul Kering care încă mai utilizau blana de animale, după ce Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta şi Alexander McQueen au decis să nu o mai utilizeze în produsele proprii.

Elon Musk și cântăreața Grimes s-au despărțit

Elon Musk, miliardarul din spatele Tesla și SpaceX, și iubita sa, cântăreața și topmodelul Grimes, au rupt relația, după trei ani de căsnicie, anunță Business Insider.

Inna, adevărul despre situația ei financiară. Ce avere a strâns

Inna, pe numele ei real Elena Alexandra Apostoleanu, a reușit să strângă milioane de fani din întreaga lume de când s-a lansat și până în prezent.

Cum arată conceptul de superiaht inspirat de „Alice în Țara Minunilor”. La bord se află un parc natural cu propriul său iaz

Lung de aproape 100 de metri și inspirat de clasicul basm „Alice în Țara Minunilor” - acest superyacht vine cu un parc natural cu propriul său iaz, un ring de dans, o piscină și, bineînțeles, un heliport.

Savage x Fenty | Al treilea spectacol al Rihannei, dar și cel mai îndrăzneț

Al treilea spectacol de modă al brandului de lenjerie intimă deșinut de Rihanna, Savage X Fenty, a avut premiera pe Amazon Prime. Evenimentul nu a lipsit de vedete care purtau ținute îndrăznețe din noua colecție.

Prada investește 19 mil. de euro într-o fabrică din România

Grupul de modă Prada investește 19 milioane de euro pentru a ridica o fabrică nouă la Sibiu. Firma italiană, care a anunţat o creştere de 66% a veniturilor la curs valutar constant în pandemie, mai deține o fabrică în România specializată în genți de piele.

Kim Kardashian și incredibila coadă de cal de 10.000 de dolari

La ultima Gală Met, Kim Kardashian a fălsat audiența gură cască cu una dintre cele mai îndrăznețe ținute care i-a ascuns complet fața. Și o coafură cu un buget amețitor.

5 tendințe de frumusețe observate la London Fashion Week

În perioada 16 - 21 septembrie, toate privirile au fost îndreptate spre Londra, unde a avut loc Fashion Week. Oportunitatea de a reveni la cele mai îndrăznețe look-uri de frumusețe.

Valentino lansează hanoracele „vaccinat” pentru a sprijini vaccinul COVID-19

Hanoracul a devenit viral luna trecută, când directorul de creație al etichetei Pierpaolo Piccioli și Lady Gaga l-au purtat ​​într-o postare pe Instagram.

Licitații | Un autoportret de Frida Kahlo, estimat să stabilească un record

Tabloul artistei „Diego y yo” se îndreaptă spre licitație la New York în noiembrie. Un autoportret al Fridei Kahlo va bate recordul la licitație în această toamnă. Sotheby's va oferi lucrarea din 1949 în timpul unei vânzări de artă modernă în New York în luna noiembrie. Se așteaptă ca lucrarea să aducă 30 de milioane de dolari - de peste trei ori mai mult decât actualulrecord al artistei, de 8 milioane de dolari, înregistrat în 2016.

Aston Martin a realizat versiunea pentru copii a mașinii preferată de James Bond

O companie britanică a lansat un model în miniatură Aston Martin DB5, destinat copiilor interesați de aventurile celebrului spion 007.

Săptămâna Modei din Milano | Fendi, Alberta Ferretti, No. 21, Brunello Cucinelli

Scena modei s-a mutat la Milano, unde Kim Jones de la Fendi a deschis săptămâna modei. Mulți designeri care au renunțat la prezentările fizice în sezoanele anterioare s-au întors și sunt optimisti cu privire la viitor.

Cavalli Tower în Dubai | Roberto Cavalli este pregătit pentru „New Era”

Casa de modă italiană Cavalli intenționează să ridice un zgârie-nori ultra-luxos de 545 milioane dolari în Dubai în colaborare cu dezvoltatorul imobiliar Damac Properties.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Harley Davidson pune în vânzare cea mai uimitoare bicicletă electronică

Acum un an, Harley-Davidson a decis să lanseze divizia sa de biciclete electrice într-o nouă companie numită Serial 1 ca parte a unui proces de restructurare. Anunțul a fost făcut odată cu prezentarea unui prototip de bicicletă electronică conceput ca un omagiu adus primei motociclete a companiei de acum 100 de ani, cunoscută sub numele de Harley-Davidson Serial 1.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Berlin Art Week | Un artist vinde un covrig cu avocado din aur solid. Piesele sunt scoase la imprimanta 3D

Puteți pune preț pe artă, dar nu pe idee. Un artist vinde la Berlin Art Week pâine prăjită cu avocado realizate din aur. Valoarea sandvișului se ridică la suma de 2,9 milioane de dolari.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas uimitor A. Lange & Söhne este o creație unică ce nu are preț

Cea mai excepțională expoziție de mașini clasice din lume, Concorso d'Eleganza Villa d'Este, urmează să revină în octombrie, după o pauză de un an din cauza pandemiei.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cel mai recent ceas Hublot conține cristale de aur crescute în laborator

Departamentul de metalurgie al ceasornicarului a reușit să recreeze cea mai rară formă de aur cunoscută de om.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Conceptul de superyacht cu piscină infinită și cinema în aer liber

Dacă ați crezut că ați văzut totul atunci când vine vorba de modele inovatoare de superyachturi de lux, acest nou concept hibrid s-ar putea să fie dovada că v-ați înșelat.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN