Sticlele de apă reutilizabile de lux vor fi tendința obligatorie pentru 2020

Pe măsură ce plasticul este interzis iar moda sustenabilă prinde tot mai mult rădăcini, va exista un boom al industriei sticlelor reutilizabile. Se estimează că va valora 1,1 miliarde de dolari în SUA până în 2027, potrivit experților.

Întrucât materialele de unică folosință sunt interzice în întreaga lume, iar autoritățile ne îndeamnă să reciclăm mai mult, sticlele de apă, cănile de cafea și tacâmurile au devenit obiecte indispensabile.

Actrița Maggie Rogers a purtat o sticlă de apă Chanel pe covorul roșu al premiile Grammy din acest an. Așadar, nu va fi o surpriză să vezi mari branduri pe stradă. Designerii își încearcă norocul și în alt segment decât cel al modei.

Iată o listă de produse la modă în care merită să investești.

Sticla de apă din oțel inoxidabil Prada are un finisaj negru semi-lucios și argintiu mat și un capac cu mâner, astfel încât să o poți transporta oriunde - în sala de gimnastică, la locul de muncă, la plimbare.

Suportul de sticlă Louis Vuitton a fost inclus în prezentarea colecției de toamnă/iarnă 2019. Este din piele, are 21,5 cm înălțime și conține o curelușă, pentru a putea fi transportat pe umăr.

Pentru mai multă opulență, bea din sticla de apă aurie Chanel. Gentuța în care stă sticla e din piele de miel, neagră, matlasată, cu lănțișor pentru umăr. Se numește Flask Bag și a fost lansată în colecția Cruise 2020. Prețul acestui accesoriu este de 5.800 de dolari.

Termosul Gaia al creatoarei de modă Vivienne Westwood a fost numit sugestiv după zeița Gaia din Grecia, cunoscută drept Zeița Pământului. A fost lansat de Ziua Mondială a Apei din martie 2019 și este realizat din oțel inoxidabil care păstrează lichidul cald sau rece până la 12 ore. Exteriorul este strălucitor cu finisaje mate.

În fiecare an Evian lansează un nou design pentru sticla cu etichetă în ediție limitată, creată în colaborare cu artiști renumiți. După proiectul de succes desfășurat la începutul anului 2019, în colaborare cu tânăra pictoriță franceză Innes Longevial, brand-ul Evian continuă campania cu noua ediție limitată creată de designer-ul american Virgil Abloh. Campania „One Drop can make a Rainbow” și spiritul creativ al lui Virgil Abloh au inspirat mai mult decât o etichetă, au inspirat o artă grafică elegantă, pentru o sticlă de colecție.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

hourglass_full 29 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Hublot și Depeche Mode lansează un ceas în ediție limitată

Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN