Întrucât materialele de unică folosință sunt interzice în întreaga lume, iar autoritățile ne îndeamnă să reciclăm mai mult, sticlele de apă, cănile de cafea și tacâmurile au devenit obiecte indispensabile.
Actrița Maggie Rogers a purtat o sticlă de apă Chanel pe covorul roșu al premiile Grammy din acest an. Așadar, nu va fi o surpriză să vezi mari branduri pe stradă. Designerii își încearcă norocul și în alt segment decât cel al modei.
Iată o listă de produse la modă în care merită să investești.
Sticla de apă din oțel inoxidabil Prada are un finisaj negru semi-lucios și argintiu mat și un capac cu mâner, astfel încât să o poți transporta oriunde - în sala de gimnastică, la locul de muncă, la plimbare.
Suportul de sticlă Louis Vuitton a fost inclus în prezentarea colecției de toamnă/iarnă 2019. Este din piele, are 21,5 cm înălțime și conține o curelușă, pentru a putea fi transportat pe umăr.
Pentru mai multă opulență, bea din sticla de apă aurie Chanel. Gentuța în care stă sticla e din piele de miel, neagră, matlasată, cu lănțișor pentru umăr. Se numește Flask Bag și a fost lansată în colecția Cruise 2020. Prețul acestui accesoriu este de 5.800 de dolari.
Termosul Gaia al creatoarei de modă Vivienne Westwood a fost numit sugestiv după zeița Gaia din Grecia, cunoscută drept Zeița Pământului. A fost lansat de Ziua Mondială a Apei din martie 2019 și este realizat din oțel inoxidabil care păstrează lichidul cald sau rece până la 12 ore. Exteriorul este strălucitor cu finisaje mate.
În fiecare an Evian lansează un nou design pentru sticla cu etichetă în ediție limitată, creată în colaborare cu artiști renumiți. După proiectul de succes desfășurat la începutul anului 2019, în colaborare cu tânăra pictoriță franceză Innes Longevial, brand-ul Evian continuă campania cu noua ediție limitată creată de designer-ul american Virgil Abloh. Campania „One Drop can make a Rainbow” și spiritul creativ al lui Virgil Abloh au inspirat mai mult decât o etichetă, au inspirat o artă grafică elegantă, pentru o sticlă de colecție.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.