Luxul adevărat este întotdeauna extrem. Raritate extremă. Dedicație extremă. Artizanat extrem. Și experiențe extreme. Până la punctul în care o adevărată experiență de lux poate fi numită o experiență unică în viață.
În anii 1950 și 1960, apariția zborurilor intercontinentale a făcut ca o călătorie de la New York la Londra sau Paris la Shanghai să fie un eveniment special, mai ales dacă erai client la clasa întâi. Dar, odată cu comercializarea călătoriilor cu avionul, transportatorii au introdus prețuri reduse la cursele lungi, așadar zborul și-a pierdut magia.
Prin urmare, nu este surprinzător faptul că spațiul devine următoarea frontieră a luxului, miliardarii Elon Musk, Jeff Bezos și Richard Branson concurând în explorarea spațiului. Înainte de a zbura în spațiu, weekendul trecut, Branson a declarat pe pagina sa de Instagram: „Misiunea mea este să transform visul călătoriei spațiale într-o realitate”.
SpaceX-ul lui Musk a dus un echipaj la Stația Spațială Internațională (ISS) în 2020 cu nava sa spațială Dragon. Zborul a făcut parte dintr-o misiune mai amplă de a duce în final oamenii pe Marte. Nu este surprinzător că nava spațială nu a fost doar o minune funcțională, Musk a revoluționat și interfața de pilotaj, făcându-l să semene cu un interior Tesla Model S mai mult decât cu o navă spațială tradițională. Desigur, costumele spațiale adaugă și un element de modă, semnalând că a început o nouă eră „luxoasă” a călătoriilor spațiale.
Virgin Galactic al lui Richard Branson a realizat acum primul zbor turistic de succes în spațiu. Spre deosebire de o rachetă tradițională, nava spațială Virgin a fost atașată de o navă mamă și s-a desprins la aproximativ 15.240 de metri pentru urcarea finală în spațiu.
Această abordare permite o experiență eficientă și lină, deschizând călătoriile spațiale ca experiență de lux finală la prețuri începând de la aproximativ 250.000 de dolari. După primul zbor spațial de succes, The New York Times estimează că pe lista de așteptare sunt 600 de clienți din aproape 60 de țări, subliniind atracția noii experiențe de lux.
Fiecare dintre viitorii turiști spațiali va avea o experiență unică în viață, observând Pământul din spațiu și simțindu-se fără greutate. Experiențe imposibil de avut pe Pământ. Odată cu alăturarea Blue Origin a lui Jeff Bezos la companiile care oferă călătorii spațiale pe 20 iulie, va fi doar o chestiune de timp înainte ca acest lux să devină disponibil pentru un public mai larg.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.