Lucrarea a apărut pe coperta revistei The New York Times Magazine din 1985 - o copertă care a confirmat succesul artistului - a fost vândută la Sotheby's Hong Kong pentru suma de 37,2 milioane dolari. Tripticul fără titlu este acum a opta cea mai scumpă lucrare Basquiat vândută la o licitație.
Tabloul triptic, care prezintă două figuri - una pictată complet în negru cu dinți și intestine expuse și alta călare pe ceea ce pare a fi un măgar - a fost vândută în timpul unei licitații organizate de starul pop taiwanez Jay Chou. Chou a apărut pe lista ARTnews cu 50 de colecționari sub 50 de ani.
Doar doi ofertanți din Hong Kong au concurat prin telefon pentru lucrare, fiecare venind cu o ofertă irevocabilă. S-a dus la un cumpărător care a stat la telefon cu președintele Sotheby's Asia, Nicholas Chow.
În ciuda vizibilității operei într-o etapă importantă în cariera artistului, nu a reușit să capteze atenția mai multor colecționari de artă pasionați de Basquiat. Unele motive pot sta în faptul că lucrarea fără titlu este lipsită de caracteristicile semnăturii pe care mulți colecționari le caută în lucrările lui Basquiat: imagini cu cranii, imaginea distinctivă a coroanei artistului, cuvintele codate sau scriburile.
Vânzătorul anonim al lucrării a cumpărat-o de la un colecționar american la o dată necunoscută. Fostul proprietar a cumpărat tabloul la Christie's London în 2005 pentru doar un milion de lire sterline.
Vânzarea are loc după o serie de licitații puternice realizate pentru opera lui Basquiat, inclusiv „In This Case”, care s-a vândut luna trecută cu 93 de milioane de dolari.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.
Denumită Mercedes-Benz Places, clădirea cu utilizare mixtă de 67 de etaje din Brickell este programată să se deschidă în 2027.