Deși marca ei de modă și frumusețe a avut succes, Victoria Beckham ar putea fi nevoită să-și închidă compania, a transmis Daily Mail.
După ce a izbucnit pandemia, marca sa a încetat să mai fie profitabilă. A avut deja probleme financiare începând cu 2019, ale căror pierderi au depășit 14 milioane de dolari. Și situația s-a agravat cu coronavirusul.
Potrivit Daily Mail, prin datele colectate de un audit, marca sa de modă este în pericol din cauza acumulării constante de datorii. De la înființarea sa în 2008, compania ar fi generat pierderi de peste 53 milioane de dolari.
În încercarea de a ieși din nou pe linia de plutire și de a evita concedierea personalului, Victoria Beckham a solicitat ajutor guvernamental, lucru pe care mulți l-au criticat. Prezentatorul Piers Morgan a criticat decizia vedetei: „Planul de salvare nu a fost pentru milionari ca tine”, a susținut el.
Prin decizia sa de a cere ajutor, se spune că 80% din salariul angajaților săi va fi plătit cu bani publici.
„Inițial, acționarii au ajuns la un acord cu conducerea pentru a trimite în șomaj o mică parte din personal. În acel moment nu știam cât timp va dura blocarea sau ce impact va avea asupra afacerii ”, a explicat Victoria ziarului The Guardian.
Deși eticheta lor de modă este în pericol, Beckhams sunt departe de a fi săraci.
Ziarul britanic The Sun asigură că ei și generațiile viitoare nu au de ce să se îngrijoreze, în principal pentru că fostul fotbalist și om de afaceri David Backham continuă să pună în buzunar aproximativ 49.000 de dolari pe zi doar cu drepturile sale de imagine.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză