Dacă mergi la orice piață de vechituri oriunde pe planetă, probabil că vei întâlni mai mult decât câteva genți Louis Vuitton false de vânzare. Dar probabil că ai spera să găsești un produs original când faci cumpărături la magazinul oficial LV, nu? Greșit, după cum s-a dovedit.
Brandul de lux ar fi vândut o geantă falsă unui client din Hunan, China. Cumpărătorul și-a cumpărat o geantă care costă aproximativ 3.350 de dolari de la boutique-ul LV. După cumpărare, cumpărătorul a dus geanta la verificator care a confirmat că geanta este falsă. Drept urmare, LV a fost nevoită să plătească clientului vătămat de trei ori suma genții, adică suma de 13.400 de dolari.
Cu toate acestea, în ciuda acordului, marca a continuat să nege acuzațiile de vânzare de produse contrafăcute în magazinele sale.
Cumpărătorul a depus la instanță o confirmare de cumpărare, inclusiv o factură de la magazin, în timp ce LV nu a furnizat nicio dovadă în sprijinul poziției lor. Deși clienții fideli ai mărcii pot rămâne neînfricați atunci când vine vorba de acest caz, aceasta este totuși o problemă foarte importantă pentru brandul francez.
Unii cred că angajații din magazin au fost înșelați de „superfake”: o geantă contrafăcută realizată la standarde atât de înalte încât este aproape identică cu cea reală. Poate un alt client a cumpărat o geantă adevărată și a returnat una falsă în încercarea de a frauda buticul, buticul nu a observat că este falsă.
Alții cred că este suspect că acest clientul care a descoperit produsul fals a dus geanta la verificator. Este la fel de probabil să fi găsit un înlocuitor și să încerce să stoarcă bani de la marca LV.
Deși poate fi dificil să deosebești o geantă Louis Vuitton adevărată de una falsă, există câteva lucruri cheie de care trebuie să ții cont atunci când faci cumpărături - mai ales dacă nu faci cumpărături la un butic LV.
Cel mai important lucru este materialul. Gențile LV sunt de obicei fabricate din materiale de calitate superioară, cum ar fi piele de crocodil, miel sau șarpe. Cele contrafăcute sunt de obicei din piele ieftină sau vinil, iar astfel de genți sunt foarte aspre și rigide.
Un alt semn este eticheta. Deși s-ar putea să credeți că o etichetă atârnată de o geantă ar fi un semn de autenticitate, adevărul este exact opusul: gențile LV pot veni cu etichete, dar LV nu le atașează niciodată de geantă în sine - în schimb, le pun pur și simplu într-un geantă sau un sac însoțitor. Etichetele nu sunt niciodată atașate cu plastic sau ace.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.