Grupul Hermes a anunţat joi o scumpire a prețurilor cu 5% până la 10% în 2023, o majorare superioară celor adoptate în ultimii ani, în condiţiile în care vânzările grupului au înregistrat o creştere peste aşteptări în trimestrul al treilea, transmite Reuters.
La fel ca şi rivalul LVMH, proprietarul mărcii Louis Vuitton, Hermes a dezminţit temerile că boom-ul înregistrat de industria de lux post pandemie ar putea să înceteze din cauza apropiatei recesiuni, în condiţiile în care cumpărătorii americani au profitat de întărirea dolarului în Europa iar piaţa din China şi-a revenit puternic.
“Probabil că vom majora preţurile cu 5% până la 10%”, a declarat joi vicepreşedintele financiar de la Hermes, Eric du Halgouet, adăugând că această majorare este cauzată de creşterea costurilor cu mâna de lucru şi fluctuaţiile valutare.
Hermes a majorat deja preţurile cu aproximativ 4% în acest an şi cu o medie de 1,5%-2% în anii anteriori.
Separat, Hermes a anunţat că în perioada iulie-septembrie a realizat o cifră de afaceri de 3,14 miliarde de euro, în creştere cu 24,3% la un curs de schimb constant şi dublu faţă de creşterea de 12% prognozată de analiştii de la UBS.
“Vânzările în China şi-au revenit puternic, în pofida restricţiilor temporare introduse ca urmare a măsurilor sanitare în Macao, Chengdu şi Dalian, în lunile iulie şi august”, a informat Hermes într-un comunicat de presă. Grupul a adăugat că veniturile totale în regiunea Asia-Pacific, exceptând Japonia, au crescut cu 34% în trimestrul al treilea.
Aceste rezultate sunt o nouă dovadă că producătorii de articole de lux rămân în mare parte imuni la diminuarea cheltuielilor care afectează alţi retaileri şi companiile producătoare de bunuri de consum în contextul agravării crizei costului vieţii.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.