Rolls-Royce Motor Cars sunt, pentru mulți, vârful luxului. Să conduci un Rolls-Royce Phantom este fără doar și poate o experiență transformatoare. În versiunea sa „standard”, depășește practic orice altă experiență rafinată. Și odată cu introducerea gamei sale Black Badge și lansarea SUV-ului său Cullinan, vârsta medie a cumpărătorilor săi a scăzut drastic, făcând din Rolls-Royce o marcă de mașini de lux cu mare atracție pentru clienții tineri.
Hermès, casa de lux franceză cunoscută pentru poșetele sale, tocmai a înregistrat o creștere de 30% în primul trimestru față de 2019. La fel ca Rolls-Royce, Hermès reușește să atragă cu succes publicul tânăr prin intermediul celebrităților și influencerilor dornici să pune mâna pe o geantă Birkin în ediție limitată (acum considerată de mulți cea mai iconică geantă de mână din toate timpurile). Geanta Birkin obține în mod regulat sume care depășesc o sută de mii de dolari.
Atunci când ambele mărci se reunesc pentru a crea o piesă unică, aceasta va influența potențial lumea luxului. Rezultatul a fost Rolls-Royce Phantom Oribe: o creație unică pentru antreprenorul miliardar japonez Yusaku Maezawa, un colecționar de artă și fan al supermașinii născut în 1975. Ideea a fost de a crea un „jet terestru” care să ofere o experiență de conducere similară cu călătoriile private cu avionul.

Exteriorul în două tonuri al mașinii se potrivește cu caracteristicile verzi și crem ale obiectelor antice japoneze Oribe din colecția proprietarului. Partea superioară este finisată în Oribe Green - o culoare creată exclusiv pentru client. Avionul privat al proprietarului va veni în aceeași culoare cu mașina, făcând creația și mai unică. Interiorul a fost tapițat cu piele Hermès Enea Green.
Torsten Müller-Ötvös, CEO-ul Rolls-Royce, a spus că „acest Rolls-Royce Phantom maiestos și plin de gust demonstrează ce este posibil atunci când oamenii talentați din două dintre marile case ale lumii lucrează în strânsă colaborare alături de un client de perspectivă, de inspirație precum Maezawa. Este o întâlnire a minților, expertizei, viziunilor și abilităților care reprezintă cel mai bun dintre meșterii și capacitățile noastre respective.”
Combinând măiestria Rolls-Royce și Hermès cu personalitatea lui Maezawa și colecția sa specială de artă se creează o poveste cu adevărat unică, garantând o creștere semnificativă a valorii Oribe în timp și alimentând în continuare acțiunile ambelor mărci.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.