Rolls Royce și Fabergé au creat cel mai spectaculos ou imperial de Paște

În 2018, Fabergé și Rolls-Royce au colaborat pentru a crea acest ou imperial pascal pentru un client al ambelor mărci de lux. Legendara statuetă numită Spirit of Ecstasy, care se înălţa cu mândrie pe capota fiecărui model produs de Rolls Royce, a fost îmbrăcată într-un set de materiale preţioase de la Faberge şi a devenit o operă de artă, carecu siguranţă va fi râvnită de colecţionarii din întreaga lume.

Oul Fabergé este unul dintre cele mai spectaculoase obiecte de artă din istorie. De peste o sută de ani, aceste obiecte decorative au ademenit cei mai bogaţi şi faimoşi oameni din lume. Fiind realizate doar 50 bucăţi înainte de 1917, „ouăle imperiale” sunt obiecte de colecţie foarte preţioase.

Lucrând cu cele mai fine materiale şi folosindu-şi abilităţile de artişti bijutieri, o echipă de şapte specialişti de la Fabergé au început să recreeze designul „Spiritul extazului”. Micuţa mascotă Rolls-Royce este sculptată din rocă de cristal şi protejată în ou. Designul final echivalează cu cel al patrimoniului Fabergé şi are 160 de milimetri înălţime şi cântăreşte doar 400 de grame.

Oul Faberge este aşezat pe un postament din aur alb de 18karate, încrustat manual cu o ghioşă de email purpuriu, care se roteşte. Braţele din aur definesc forma, acţionând ca o cameră de protecţie a figurinei din interior. Mecanismul este complex, implicând microingineria. Rolls-Royce afirmă că acesta este probabil cel mai complicat mod de deschidere a unui ou Fabergé. Mişcarea este operată de o pârghie ascunsă la bază, iar braţele se deschid pentru a prezenta figurina delicată a oului „Spiritul Extazului”.

Braţele din aur, ornate cu diamante albe rotunde albe de aproape 10 carate continuă cu şiruri de ametist natural de 390 karate, ales special pentru culoarea şi calitatea sa. În final, nuanţa purpurie a emailului şi ametistul oferă o imagine deosebită, prin utilizarea culorilor din patrimoniul Fabergé. Mai mult de doi ani a durat finalizarea oului „Spiritul Extazului”, acesta fiind al doilea obiect inaugurat în „Clasa Imperială” începând din anul 1917 – categorie rezervată doar pentru creaţiile ilustre ale Fabergé.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Versace după Dario Vitale: Cine ar putea prelua conducerea?

5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.

La Schiaparelli, nasturele devine o bijuterie

În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.

Fendi o celebrează pe „Emily in Paris” într-o colecție capsulă plină de farmec

Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.

„Emily la Paris”: Adresele lui Emily Cooper, în sfârșit adunate pe o hartă captivantă

Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.

Jo Malone lansează un consilier AI pentru parfumuri

Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.

Punga cadou de la Globurile de Aur din 2026 va valora aproape 1 milion de dolari

Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.

Mariah Carey, un nou record istoric în fruntea clasamentului Billboard

Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.

Louis Vuitton devine partener principal al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco

Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.

Louis Vuitton lansează o nouă colecție de accesorii de lux pentru animale de companie

Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.

Porsche și SMEG vor să vă decoreze bucătăria cu electrocasnice inspirate din mașini

Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.

Beyoncé, Nicole Kidman și Venus Williams vor prezida Met Gala 2026

Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.

Se redeschide la Paris cel mai mare patinoar indoor din lume

Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.

Ou Fabergé, evaluat la peste 26 de milioane de dolari, scos la licitație

Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Un ceas de buzunar, recuperat de pe „Titanic”, s-a vândut pentru suma record de 2,3 mil. $

Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Suma amețitoare cu care s-a vândut un tablou de Frida Kahlo

Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Un inel cu un diamant albastru s-a vândut la licitație cu 25 de milioane de dolari

„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN