Rolls Royce și Fabergé au creat cel mai spectaculos ou imperial de Paște

În 2018, Fabergé și Rolls-Royce au colaborat pentru a crea acest ou imperial pascal pentru un client al ambelor mărci de lux. Legendara statuetă numită Spirit of Ecstasy, care se înălţa cu mândrie pe capota fiecărui model produs de Rolls Royce, a fost îmbrăcată într-un set de materiale preţioase de la Faberge şi a devenit o operă de artă, carecu siguranţă va fi râvnită de colecţionarii din întreaga lume.

Oul Fabergé este unul dintre cele mai spectaculoase obiecte de artă din istorie. De peste o sută de ani, aceste obiecte decorative au ademenit cei mai bogaţi şi faimoşi oameni din lume. Fiind realizate doar 50 bucăţi înainte de 1917, „ouăle imperiale” sunt obiecte de colecţie foarte preţioase.

Lucrând cu cele mai fine materiale şi folosindu-şi abilităţile de artişti bijutieri, o echipă de şapte specialişti de la Fabergé au început să recreeze designul „Spiritul extazului”. Micuţa mascotă Rolls-Royce este sculptată din rocă de cristal şi protejată în ou. Designul final echivalează cu cel al patrimoniului Fabergé şi are 160 de milimetri înălţime şi cântăreşte doar 400 de grame.

Oul Faberge este aşezat pe un postament din aur alb de 18karate, încrustat manual cu o ghioşă de email purpuriu, care se roteşte. Braţele din aur definesc forma, acţionând ca o cameră de protecţie a figurinei din interior. Mecanismul este complex, implicând microingineria. Rolls-Royce afirmă că acesta este probabil cel mai complicat mod de deschidere a unui ou Fabergé. Mişcarea este operată de o pârghie ascunsă la bază, iar braţele se deschid pentru a prezenta figurina delicată a oului „Spiritul Extazului”.

Braţele din aur, ornate cu diamante albe rotunde albe de aproape 10 carate continuă cu şiruri de ametist natural de 390 karate, ales special pentru culoarea şi calitatea sa. În final, nuanţa purpurie a emailului şi ametistul oferă o imagine deosebită, prin utilizarea culorilor din patrimoniul Fabergé. Mai mult de doi ani a durat finalizarea oului „Spiritul Extazului”, acesta fiind al doilea obiect inaugurat în „Clasa Imperială” începând din anul 1917 – categorie rezervată doar pentru creaţiile ilustre ale Fabergé.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Hublot și Depeche Mode lansează un ceas în ediție limitată

Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN