Rolls-Royce Motor Cars a deschis primul său Private Office din America în New York City, în Meatpacking District - o zonă orientată către lux. Acest Private Office al RR – birou privat - este al treilea la nivel global, după Shanghai și Dubai, iar un altul va fi deschis în Seul până la sfârșitul anului 2024.
Rolul unui birou de acest fel este de a primi clienții care doresc să comande o mașină, iar în acest proces fiecare client discută direct cu un designer Rolls-Royce Bespoke pentru a-și personaliza automobilul.

RR Private Office din NY este un studio luxos, accesibil doar pe bază de programare, unde clienții pot explora materialele pe care le vor alege pentru viitoarele mașini - de la țesături și piele până la opere de artă locale, care sunt menite să inspire procesul creativ. Clienții vor colabora cu designerii pentru a crea vehicule Rolls-Royce unice, personalizând fiecare detaliu pentru a reflecta gusturile lor individuale.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist într-o zonă ultra centrală din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat unde să poată interacţiona cu cei mai elevaţi clienţi ai săi în discreţie şi linişte absolută, cu toată atenţia îndreptată asupra lor din partea întregii echipe din acel oficiu.
Nu se menţionează cât a investit Rolls-Royce în acest apartament, dar locaţiile de top din New York, la asemenea suprafeţe, costă multe zeci de milioane de dolari de obicei, la care se mai adaugă şi costul noului design interior, cu aplicare de lemn masiv şi alte materiale de lux.

Aceste oficii elitiste sunt locaţiile în care au loc vânzările de top absolut din categoria unicităţilor Bespoke, unde maşinile costă peste 20 milioane bucata. Şi Rolls-Royce spune că observă un interes tot mai mare din partea cumpărătorilor săi pentru acest program de maşini desăvârşite şi unice.
În noul oficiu din New York, spre exemplu, cumpărătorii vor petrece mai mule ore, cu mai multe vizite, eventual, cu echipa de design, ca aceştia să cunoască personalitatea, aspiraţiile şi dorinţele cumpărătorului de Rolls-Royce, pentru a-i propune exact maşina care să-l reprezinte.

Iar astfel, viitoarea maşină începe se capete contur, după care meşterii de la fabrica din Goodwood vor primi instrucţiunile exacte cu ceea ce urmează a fi produs. E o experienţă mai vastă şi mai personală decât a merge la propriul croitor sau pantofar, deci, dar e exact acel nivel avansat de interacţiune personală într-o ambianţă de exclusivitate absolută.
Iar la final, acel cumpărător elevat primeşte o maşină croită exact pe dorinţele şi năzuinţele lui, creată de însuşi Rolls-Royce pentru el.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.