Pentru mulți comercianți cu amănuntul, acest lucru a însemnat reorientarea spre online. Se pare că include chiar și unul dintre cele mai mari branduri de ceasuri de lux din lume: Rolex. Cel mai de succes ceasornicar din lume și cel mai faimos brand de lux este cunoscut pentru faptul că protejează notoriu imaginea de marcă și nu a avut niciodată o prezență online de vânzări. Dar când Rolex a deschis un nou butic în Glasgow, cel mai mare oraș al Scoției, chiar în mijlocul unei pandemii globale - a decis să încerce ceva nou.
Singurul magazin Rolex din Scoția a angajat șoferi de limuzine să livreze celebrele sale ceasuri, pentru a se asigura că clienții au primit același serviciu de lux one-to-one ca în magazin, relatează The Glasgow Herald. Este o modalitate nouă de a vinde în continuare ceasuri de lux în mijlocul unei pandemii. La fel ca cea mai scumpă comandă Deliveroo din lume ... Buticurile europene ale altor mărci de ceasuri s-au îndreptat și ele spre acest serviciu, inclusiv avanpostul IWC Schaffhausen din Amsterdam și buticul german multi-brand Wempe.
Glasgow nu este singurul oraș în care Rolex a deschis un nou butic în ultima vreme, în ciuda pandemiei de Covid-19. Rolex a deschis recent un nou butic independent, cu trei etaje, în inima orașului Sydney - cel mai mare butic Rolex din emisfera sudică.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.