Richard Mille X Ferrari lansează cel mai subțire ceas din lume

Ceasul este cu 0,05 mm mai subțire decât Bulgari Octo Finissimo Ultra.

Parteneriatul lui Richard Mille cu Ferrari bate deja recorduri.

Venerabilul ceasornicar elvețian și-a dezvăluit cel mai recent ceas marți seară, RM UP-01 Ferrari. Noul model are o grosime a carcasei de doar 1,75 mm, datorită căreia a detronat Bulgari Octo Finissimo Ultra drept cel mai subțire ceas mecanic din lume.

RM UP-01 Ferrari este primul ceas care provine din parteneriatul discutat de mai mulți ani pe care Richard Mille l-a încheiat anul trecut cu legendarul brand italian. Și ce mod de a începe lucrurile. Se pare că brandul, care este cel mai bine cunoscut pentru ceasurile sale sport robuste, consideră colaborarea ca pe o șansă de a face ceva complet nou.

Ceasul în formă de pernă, care măsoară 51 mm în diametru și 39 mm de sus în jos, a fost conceput pentru a arăta ca tabloul de bord al unei mașini sport. Are un cadran central mic, acoperit cu safir, care afișează ora și este mărginit de două coroane integrate în partea dreaptă și un cadran de echilibru și sigla emblematică a Calului Ferrari în partea stângă. 

De sus în jos, fața și fondul carcasei măsoară doar 1,75 mm grosime atunci când sunt puse împreună. Asta îl face cu 0,05 mm mai subțire – sau doar cu trei procente mai subțire – decât Octo Finissimo Ultra de la Bulgari, care a fost lansat la începutul acestei primăveri.

Spre deosebire de alte ceasuri subțiri, ceasul Richard Mille X Ferrari este alimentat de o mișcare distinctă, nu de una încorporată în spatele carcasei. Mișcarea RMUP-01 cu înfășurare manuală, care a fost dezvoltată în colaborare cu Audemars Piguet Le Locle, are un mecanism ultraplat și 23 de bijuterii. 

Poate că are doar 1,18 mm grosime și cântărește 2,82 grame, dar poate rezista la accelerații de până la 5.000 Gs și are o rezervă de putere de 45 de ore. Aproape la fel de impresionant este faptul că ceasul este rezistent la apă până la 10 m.

RM UP-01 Ferrari va fi limitat la doar 150 de exemplare și se va vinde cu 1,88 milioane de dolari când va fi în sfârșit pus la vânzare.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Hublot și Depeche Mode lansează un ceas în ediție limitată

Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN