Richard Mille și Ferrari lansează un ceas de 1,5 milioane de dolari

Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.

Cu un preț de 1,5 milioane de dolari, ceasul este disponibil cu o carcasă din titan sau carbon, iar fiecare versiune este limitată la 75 de exemple.

Richard Mille va preda cel mai recent ceas marca Ferrari. Sunt disponibile două versiuni, fiecare limitată la 75 de unități, iar prețurile variază de la puțin peste 1.200.000 de dolari pentru modelul din titan, la 1.500.000 de dolari pentru versiunea din carbon.

Numit RM 43-01, ceasul este la fel de uimitor de complicat, pe atât de scump. Numele său complet explică oarecum prețul. Cronograful Ferrari RM 43-01 Tourbillon Split-Seconds are o mișcare tourbillon, desigur, care este o tehnologie rezervată unora dintre cele mai scumpe și mai complexe ceasuri pe care le pot cumpăra banii. Mai mult decât atât, este modul în care acest tourbillon operează o mișcare de cronograf de fracțiuni de secunde.

Ceasurile de lux s-au impus de mult timp ca instrumente pentru încheietura mâinii, fie că este vorba de explorarea celor mai adânci adâncimi ale oceanului sau de urmărirea timpilor de ture rapide pe circuitele de curse. Orientat spre completarea stilurilor de viață aventuroase ale profesioniștilor care poartă ceasurile sale, Richard Mille continuă să-și evolueze gama cu materiale ușoare și mișcări complexe pentru a concura la cele mai înalte niveluri. Richard Mille este mândru să sărbătorească parteneriatul său de patru ani cu Ferrari și echipa sa istorică de F1, prin lansarea noului său cronograf RM 43-01 Ferrari Tourbillon Split-Seconds.

Făcându-și marele debut la încheietura mâinii pilotului de F1 de la Scuderia Ferrari, Lewis Hamilton, înainte de Marele Premiu al Chinei din weekendul trecut, ceasul italian inspirat de calul rampant urmează celebrul Ferrari RM UP-01 de 1,888 milioane de dolari din 2022. 

Divizia de design Centro Stile a Ferrari a jucat un rol crucial în proiectarea noii colecții cu diverse elemente care omagiază super-mașinile și super-SUV-urile care provin din Maranello. De la o curea ușoară de cauciuc inspirată de scaunele unui Ferrari Purosangue până la mișcarea sa care imită aspectul aripii din spate a lui 499P, RM 43-01 Ferrari este cât se poate de real.

Cu un cadran scheletizat care evidențiază funcționarea interioară a renumitei complicații a lui Richard Mille, emblematicul cal al Ferrari este afișat cu mândrie în colțul din stânga jos al fiecărui ceas. Fiecare model onorează, de asemenea, culorile legendare ale mărcii italiene, încorporând indicii de Rosso Corsa și Giallo Modena.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Valentino introduce „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă care îmbină moda cu muzica

Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.

Bella Hadid va deschide Festivalul de Film de la Cannes în creațiile Chopard

Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.

Primul superiaht proiectat de Giorgio Armani a fost lansat la apă

Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.

Claudia Schiffer este starul campaniei „Chloé à la Plage”

Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.

Met Gala 2025 stabilește un nou record de strângere de fonduri

Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.

Patrick Dempsey devine imaginea mărcii de ochelari TAG Heuer

Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.

BMW propune două parfumuri noi

BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.

Ferrari va produce primul său model electric. Când va fi lansat

Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.

Alina Puşcău rupe tăcerea despre relaţia cu Leonardo DiCaprio

Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.

Choupette, starul celei mai noi campanii Hublot

Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.

Gigi Hadid și Bradley Cooper și-au oficializat relația printr-un sărut pasional

Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.

Dior lansează prima campanie pentru linia sa de bijuterii fine, cu Charlize Theron

Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.

BMW propune două parfumuri noi

BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Choupette, starul celei mai noi campanii Hublot

Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dior lansează prima campanie pentru linia sa de bijuterii fine, cu Charlize Theron

Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Noul cel mai rapid Cadillac este un SUV electric compact

Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
PERMIS DE CĂLĂTORIE OBLIGATORIU PENTRU EUROPENI ÎN REGATUL UNIT

PERMIS DE CĂLĂTORIE OBLIGATORIU PENTRU EUROPENI ÎN REGATUL UNIT

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Prada inaugurează primul restaurant la Shanghai

Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL