În timp ce totul a început cu accesorii, primele produse ale brandului de lux au fost cravate, iar compania nu s-a ramificat niciodată în domeniul bijuteriilor rafinate pentru bărbați.
Totuși, această neglijență este pe cale să se schimbe, deoarece Ralph Lauren tocmai a dezvăluit colecția inaugurală de bijuterii fine pentru bărbați. Colecția inițială, compusă din 14 piese individuale, reprezintă incursiunea lui Ralph Lauren pe o piață nouă și neexploatată.
Colecția a fost inspirată atât de patrimoniu, cât și de rafinament, cuvinte-cheie care au devenit sinonime cu Ralph Lauren în ultimele cinci decenii. Este, de asemenea, specific americană, sprijinindu-se pe rădăcinile brandului și menținând în același timp o dimensiune contemporană. Dispunând de ace de cravată, butoni și brățări, colecția încearcă să acopere ambele unghiuri, permițând persoanelor să își perfecționeze vestimentația cu un ac de cravată sau o butonieră, sau poate să facă o ținută puțin mai casual cu o brățară.
Fiecare piesă din noua colecție este realizată fie din argint 925, alamă sau piele, prețul variind de la 250 de dolari pentru un ac de cravată din argint 925 până la 450 de dolari pentru o brățară din alamă sau argint 925. Acul de cravată prezintă o cască și un ciocănel, o aluzie clară la moștenirea de polo a lui Ralph Lauren. O temă ecvestră se regăsește în întreaga colecție, stâlpii și potcoavele fiind reprezentate pe butoniere, în timp ce brățările au din nou forma unor macete de polo. Există, totuși, o pereche de butoni cu papuci, care flutură steagul moștenirii de croitorie a brandului de lux.
Această colecție inedită provine de la sub-brandul Ralph Lauren Watches and Jewelry, care a fost fondat în 2008.
Noua colecție de bijuterii pentru bărbați va putea fi achiziționată din anumite magazine Ralph Lauren din întreaga lume și online de pe site-ul ralphlauren.com.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.
Leonardo DiCaprio devine ambasador al mărcii Rolex, o mișcare de putere cu doar o săptămână înainte de Oscar și cu cinci săptămâni înainte de Watches and Wonders.
A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.
Producătorul italian de automobile de lux Ferrari a raportat o creştere semnificativă a profitului net pentru anul 2024, datorită unui mix puternic de produse şi a cererii tot mai mari pentru personalizarea vehiculelor sale, şi a anunţat lansarea primului său model electric, în octombrie, transmite CNBC.