La două luni după ce Mercedes-Benz și-a dezvăluit afacerea imobiliară inaugurală în Dubai, marca își extinde amprenta de reședință de marcă în Statele Unite.
Producătorul german de automobile a făcut echipă cu JDS Development Groups pentru a construi Mercedez-Benz Places, un turn cu utilizare mixtă cu 67 de etaje la Southside Park 1 din cartierul Brickell din Miami. În total, viitorul complex va cuprinde 791 de case private. Prețurile pentru unități vor începe de la 550.000 de dolari pentru garsoniere și vor ajunge la maximum 4 milioane de dolari pentru un imobil cu trei dormitoare. Detaliile despre penthouse-urile clădirii vor fi făcute publice la o dată ulterioară.
Pe lângă apartamente, turnul va include birouri, facilități de sănătate și wellness de top, un hotel cu 174 de camere, magazine de vânzare cu amănuntul și parcare. Proiectat de renumiți designeri de peisaj urban Field Operations, care sunt cel mai bine cunoscuți pentru munca lor la Highline din New York și Underline din Miami, Mercedez-Benz Places va include și cea mai mare zonă verde din Brickell.
„Este un privilegiu să lucrez cu Mercedes-Benz și să treci dincolo de o clădire rezidențială tradițională pentru a crea o nouă comunitate pentru viitor”, a declarat Michael Stern, fondator și CEO al JDS Development Group, într-o declarație de presă.
În ceea ce privește aspectul general, estetica Mercedes-Benz va fi integrată în întreaga clădire. Mai precis, producătorul de mașini de lux a spus că structura sub formă de cub va încorpora filosofia de design „puritate senzuală” a companiei și va îmbrățișa linii care curg liber și o mulțime de tonuri argintii strălucitoare.
„Asociația noastră imobiliară de marcă din Miami întruchipează strategia din spatele Mercedes-Benz Places”, a adăugat Eva Wiese, șeful Mercedes-Benz Customer Solutions GmbH. „Vrem să dezvoltăm reședințe exclusive împreună cu partenerul nostru, care sunt incontestabil Mercedes-Benz și să creăm un nou mod de viață urban cu comunități vibrante. În cele din urmă, vrem să creăm locuri în care să ne întoarcem acasă într-o locație în care merită să trăim.”
Construcția inovatoarelor clădiri înalte a început deja, iar mutarea este programată pentru 2027.
The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.
Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.
Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.
Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.
Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.