Primul turn marca Mercedes-Benz din SUA se ridică la Miami

Denumită Mercedes-Benz Places, clădirea cu utilizare mixtă de 67 de etaje din Brickell este programată să se deschidă în 2027.

La două luni după ce Mercedes-Benz și-a dezvăluit afacerea imobiliară inaugurală în Dubai, marca își extinde amprenta de reședință de marcă în Statele Unite.

Producătorul german de automobile a făcut echipă cu JDS Development Groups pentru a construi Mercedez-Benz Places, un turn cu utilizare mixtă cu 67 de etaje la Southside Park 1 din cartierul Brickell din Miami. În total, viitorul complex va cuprinde 791 de case private. Prețurile pentru unități vor începe de la 550.000 de dolari pentru garsoniere și vor ajunge la maximum 4 milioane de dolari pentru un imobil cu trei dormitoare. Detaliile despre penthouse-urile clădirii vor fi făcute publice la o dată ulterioară.

Pe lângă apartamente, turnul va include birouri, facilități de sănătate și wellness de top, un hotel cu 174 de camere, magazine de vânzare cu amănuntul și parcare. Proiectat de renumiți designeri de peisaj urban Field Operations, care sunt cel mai bine cunoscuți pentru munca lor la Highline din New York și Underline din Miami, Mercedez-Benz Places va include și cea mai mare zonă verde din Brickell.

„Este un privilegiu să lucrez cu Mercedes-Benz și să treci dincolo de o clădire rezidențială tradițională pentru a crea o nouă comunitate pentru viitor”, a declarat Michael Stern, fondator și CEO al JDS Development Group, într-o declarație de presă. 

În ceea ce privește aspectul general, estetica Mercedes-Benz va fi integrată în întreaga clădire. Mai precis, producătorul de mașini de lux a spus că structura sub formă de cub va încorpora filosofia de design „puritate senzuală” a companiei și va îmbrățișa linii care curg liber și o mulțime de tonuri argintii strălucitoare.

„Asociația noastră imobiliară de marcă din Miami întruchipează strategia din spatele Mercedes-Benz Places”, a adăugat Eva Wiese, șeful Mercedes-Benz Customer Solutions GmbH. „Vrem să dezvoltăm reședințe exclusive împreună cu partenerul nostru, care sunt incontestabil Mercedes-Benz și să creăm un nou mod de viață urban cu comunități vibrante. În cele din urmă, vrem să creăm locuri în care să ne întoarcem acasă într-o locație în care merită să trăim.” 

Construcția inovatoarelor clădiri înalte a început deja, iar mutarea este programată pentru 2027. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Colecția Skims x The North Face aduce elemente neutre iconice pe hainele de schi

The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.

Suma exorbitantă pe care Dorian Popa a plătit-o pentru a petrece Crăciunul în New York

Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.

Waterdrop lansează o nouă colecție alături de Novak Djokovic

Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.

Jaguar a prezentat primul model electric al companiei, Jaguar 00

Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.

Catedrala Notre-Dame din Paris se redeschide la 5 ani după incendiul devastator

Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.

Louis Vuitton lansează o colectie pentru câini

Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.

8 milioane de dolari pentru un inel cu diamante colorate

Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.

SKIMS a anunțat o colaborare cu Dolce&Gabbana

SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.

Jimmy Choo dezvăluie noul parfum festiv „I Want Choo”

Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.

evian și Pharrell Williams dezvăluie noua sticlă, Fountain of Youth

evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN