Pentru deschidere, casa de modă de lux a încheiat un parteneriat cu restauratorul Stephen Starr și grupul său Starr Restaurants, care administrează aproape 40 de proprietăți în Statele Unite.
La conducerea bucătăriei se va afla bucătarul-șef executiv Christophe Bellanca, care a primit o stea Michelin pentru restaurantul său francez Essential by Christophe. Lui i se alătură șefa executivă de patiserie Mary George, care provine de la Daniel Boulud’s Daniel.
Cei doi au lucrat cu Starr și cu bucătarii Arnaud Donckele și Maxime Frédéric, care administrează restaurantul din St. Tropez al Louis Vuitton la elaborarea meniului.
Mai multe produse Louis Vuitton fac parte din meniu: Există o vafă crocantă cu monogramă, acoperită fie cu caviar și crème fraîche, fie cu tzatziki. Aceeași monogramă se găsește și pe ravioli de flori cu spanac, fontina, taleggio și trufe negre. Puteți mânca salata de crab „Louis” sau Le Croque „Louis Paris”, cu șuncă albă, Comté și mai multe trufe negre. Printre mâncărurile mai consistente se numără bibanul negru cu bulion de scoici, sufleu de scoici cu caviar Ossetra auriu și beurre blanc de șampanie și un hamburger creat de marcă – Le Burger „1898”, cu carne de vită, brânză cheddar de Vermont și toate garniturile.
George, între timp, a pregătit trei tipuri diferite deserturi: vanilie (cu gem de lapte caramelizat și croustillants de migdale), alune (cu praline și sare de mare) și ciocolată (cu cremeux 70% ciocolată și ganache de ciocolată).
Există, de asemenea, o tartă cu pere caramelizate cu polenta prăjită și o înghețată soft-serve cu struguri, praline de floarea soarelui și brioche caramelizat.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.