Oferta exclusivă este rezultatul colaborării dintre Porsche Cars North America (PCNA) și compania de ospitalitate Nobu Hotel Atlanta, care include o nouă Porsche Icon Suite și Porsche Classic Room cu „artă și decor inspirat de Porsche, precum și suveniruri exclusive care sărbătoresc momente emblematice Porsche.”
Ce a atras atenția dintre cele două este Porsche Icon Suite, care oferă cele mai bune facilități din clasă, în conformitate cu renumita atenție la detalii a lui Nobu și este adaptată stilului de viață Porsche. În afara ușii, există un 911 stilizat pe care oaspeții îl pot aprecia, în timp ce interiorul este decorat cu imprimeuri Porsche pe pereți și mobilier cu design elegant, inclusiv o măsuță de cafea plină cu cărți Porsche.
Fanii emblematicului producător auto german pot opta și pentru Pachetul Porsche Experience, care include un sejur de două nopți în Porsche Icon Suite împreună cu o vizită la Porsche Experience Center din apropiere. Pachetul include, de asemenea, micul dejun și cina pentru două persoane la Nobu Atlanta și o sticlă stilizată de șampanie Nobu. În plus, oaspeții vor primi un halat de baie personalizat și vor avea, de asemenea, acces la un Porsche Taycan cu șofer pentru excursii în afara amplasamentului pe o rază de trei mile. În ceea ce privește prețul, acesta începe de la 966 de dolari pe noapte pentru Porsche Icon Suite.
„În centrul colaborării fiecărei hoteluri Nobu se află dorința de a organiza cu atenție experiențe captivante care să ne îmbunătățească călătoria oaspeților”, a declarat Rachael Palumbo, VP Global Hotel Branding la Nobu Hospitality. „Cu 75 de ani de excelență a mărcii în numele său, reputația Porsche ca legendă a automobilelor completează viziunea noastră globală de a oferi cel mai înalt nivel de ospitalitate de lux la un nivel intim.”
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.