La patru ani după ce Victoria's Secret și-a anulat spectacolul anual pe podium în încercarea de a „evolua”, marca de lenjerie intimă aduce înapoi o versiune a spectacolului plin de vedete la sfârșitul acestui an.
Spectacolele de mare profil, cunoscute pentru că defilează cu supermodele cu aripi elaborate și îmbrăcate sumar, au atras, de asemenea, critici pentru glorificarea standardelor corporale nerealiste și diversitatea lor rară. Și experții din industrie avertizează că „Îngerii” din trecut nu vor mai zbura.
Fostul părinte al Victoria Secret, L Brands (s-au despărțit în 2021) a anulat spectacolul în noiembrie 2019, deoarece imaginea mărcii era în cădere liberă. Evenimentul televizat care a atras 12 milioane de telespectatori în 2001 a scăzut la 3,3 milioane în 2018, pe măsură ce interesul consumatorilor a scăzut în viziunea sa îngustă și exagerată asupra sexualității feminine.
Les Wexner, directorul executiv al L Brand, a fost, de asemenea, analizat pentru legătura sa cu Jeffrey Epstein, finanțatorul miliardar care a gestionat banii lui Wexner înainte de a fi condamnat la închisoare sub acuzația federală de trafic sexual. O investigație a New York Times a constatat că Epstein și-a folosit legătura cu Victoria's Secret pentru a se prezenta ca un recrutor model, invitând tinere în camera lui de hotel pentru audiții și agresându-le. Epstein a fost găsit mort în celula sa de închisoare în iulie 2019 dintr-o aparentă sinucidere. Wexner a spus că nu cunoștea presupusele crime ale lui Epstein și a rupt legăturile cu el de îndată ce a aflat despre ele.
Anunțul pentru prezentarea de modă vine în timp ce Victoria's Secret se confruntă cu o scădere constantă a veniturilor și „performanță slabă atât în magazine, cât și online”, a declarat Neil Saunders, directorul general al companiei de analiză GlobalData, într-un comunicat. Saunders a spus că vânzările din al patrulea trimestru au scăzut cu 7,1 la sută de la an la an.
Brandul se confruntă, de asemenea, cu o concurență mai puternică din partea mărcilor de sport, în timp ce companiile de lenjerie și articole de lenjerie intimă, precum Savage X Fenty, Aerie și Parade de la Rihanna, și-au diminuat baza de clienți.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză