Prada a colaborat cu startup-ul din Texas, Axiom Space, pentru a aduce la viață moda interstelară. Casa italiană de modă va proiecta costumele spațiale lunare ale NASA pentru misiunea Artemis III programată pentru 2025. Împreună, vor lucra de la concepția designului până la dezvoltarea materialelor, asigurându-se că astronauții sunt protejați împotriva provocărilor spațiului și a mediului lunar – totul în timp ce arată impecabil de elegant.
„Suntem încântați să colaborăm cu Prada pe costumul spațial Axiom Extravehicular Mobility Unit (AxEMU)”, a declarat Michael Suffredini, CEO al Axiom Space, pentru Reuters. „Experiența tehnică a Pradei cu materii prime, tehnici de fabricație și concepte inovatoare de design va aduce tehnologii avansate esențiale în asigurarea nu numai a confortului astronauților pe suprafața lunară, ci și a considerațiilor atât de necesare factorilor umani, absente din costumele spațiale moștenite.”
Costumul spațial AxEMU va fi echipat cu capabilități avansate potrivite pentru explorarea spațiului. „Etosul constant de gândire al Prada pentru umanitate s-a extins la dorința lui de aventură și de a încuraja noi orizonturi: spațiu”, a declarat Lorenzo Bertelli, director de marketing al Grupului Prada. „Suntem onorați să facem parte din această misiune istorică cu Axiom Space. Deceniile noastre de experimentare, tehnologie de ultimă oră și know-how în materie de design – care au început în anii ’90 cu Luna Rossa provocatoare pentru Cupa Americii – vor fi acum aplicate la proiectarea unui costum spațial pentru epoca Artemis. Este o adevărată sărbătoare a puterii creativității și inovației umane de a avansa civilizația.”
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.