Internetul s-a aprins în luna aprilie când Alessandro Michele a dezvăluit o colecție Gucci care include interpretări ale siluetelor și emblemelor actualei Balenciaga. Acum Demna Gvasalia a continuat ceea ce a fost numit The Hacking Project cu colecția primăvară 2022 a mărcii Balenciaga. Dezvăluită online duminică cu artista Eliza Douglas modelând fiecare look, gama a inclus o selecție de „interpretări conceptuale ale semnăturilor recunoscute de Gucci ca produse Balenciaga”.

Demna Gvasalia s-a concentrat în principal pe pictograma monogramă GG a casei florentine - care datează din anii '60 - și a transformat-o cu logo-uri dublu-B. Acestea apar pe o selecție de genți. Gvasalia a scris cu spray „This Is Not a Gucci Bag” pe cea mai mare geantă de mână. Există, de asemenea, mici articole din piele, șepci, curele cu catarame BB și eșarfe.

Colecția capsulă urmează să sosească în magazine începând cu noiembrie, cele etichetate manual fiind vândute ca articole în ediție limitată. „Abordarea mea a fost foarte minimă. Nu m-am schimbat prea mult”, a spus Gvasalia într-un interviu, mărturisind ce emoție a fost să „vandalizeze” geanta BB cu vopsea neagră. „Am avut plăcerea să fac asta pe prototip.”

Creditele intenționate și aprobate de corporații - atât Gucci, cât și Balenciaga sunt deținute de grupul francez de lux Kering - se încadrează perfect într-o colecție Balenciaga a cărei temă dominantă a fost realitățile modificate, aflată adesea în mâinile tehnologiilor sau a altor elemente de mână. „Ne vedem lumea printr-un filtru - perfecționat, lustruit, conformat, photoshopat”, potrivit unui comunicat, citat de WWD. „Nu mai facem distincție între nemodificat și modificat, autentic și contrafăcut, tangibil și conceptual, fapt și ficțiune, fals și profund fals”.
Experții în branding și analiștii de lux au apreciat „incursiunilor” Gucci în marca Balenciaga și, fără îndoială, Balenciaga în Gucci îi va surprinde și încânta pe fanii ambelor mărci.
Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.
Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.
Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.
Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.
Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.
Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.