Având în vedere performanțele afișate recent pe piața second-hand de modelele vedetă ale lui Patek Philippe, nu trebuie să ne așteptăm să vă puteți pune mâna pe unul dintre cele 170 de ceasuri special produse de cele două case. Dați vina pe o cerere uriașă, care se limitează la speculații și care forțează Patek Philippe să creeze liste de așteptare nesfârșite.
Dacă cele mai clasice fundaluri (albastru, gri și acum verde) sunt cele mai de neatins, modelele Patek Philippe care poartă mențiunea Tiffany & Co au ocupat întotdeauna un loc cu totul special în inimile colecționarilor și a mărcilor în cauză.
Și din motive întemeiate, cele două case, fondate la câteva luni distanță în 1837 pentru Tiffany și 1839 pentru Patek, își datorează mult. Datorită casei americane, manufactura elvețiană a reușit să-și distribuie produsele pe pământ american, datorită unui acord prin care Tiffany & Co se angajează să aibă grijă de interesele mărcii ca și cum ar fi ale sale. Si invers. În 2008, Patek își va deschide chiar și propriul colț în legendarul butic Tiffany de pe Fifth Avenue din New York, care urmează să fie renovat anul viitor.
La fel ca primele patru ceasuri semnate de cei doi titani, aceste 170 de ediții ale Nautilus de oțel, oferite doar în buticuri Tiffany din San Francisco, Beverly Hills și New York, ar trebui să se vândă rapid.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.