Orlando Bloom este noul ambasador al mărcii Porsche Design

Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.

Orlando Bloom a sărit pe scaunul șoferului pentru un nou proiect– ambasador al Porsche Design.

„De la prima noastră conversație, am fost încântat de ideea unui parteneriat”, a spus Bloom într-o declarație. „Am simțit imediat că echipa Porsche Design și cu mine împărtășim o pasiune comună pentru un design excelent și o mentalitate similară. Marca are un mod unic de a transpune designul inconfundabil și eleganța atemporală a unor icoane precum Porsche 911 în produse de stil de viață. Acest amestec de estetică inspirată de mașini sport, moștenire unică și stil de viață exclusiv mă fascinează cu adevărat. Este incitant să faci acum parte din această poveste de succes.”

Stefan Buescher, CEO al Porsche Lifestyle Group, l-a numit pe Bloom „o potrivire perfectă” pentru produsele companiei sale, datorită modului în care „întruchipează cu adevărat stilul nostru de viață, precum și valorile noastre comune de autenticitate, stil și pasiune pentru perfecțiune”. El a adăugat: „Ca actor apreciat cu atracție internațională și popularitate în întreaga lume, Orlando va spori și mai mult conștientizarea globală a Porsche Design și percepția pozitivă asupra mărcii noastre.”

Printre modelele prezentate de Bloom, despre care se știe că este un pasionat de multă vreme al mașinilor Porsche, se numără ceasul Chronograph 1—All Black Numbered Edition și ochelarii model P'8478. Ceasul, creat în 1972 de Ferdinand Alexander Porsche și „rafinat” de Porsche Design în 2022, este inspirat de tabloul de bord al Porsche 911, care primește și un rol principal în campanie. Ceasul continuă să fie realizat manual în fabrica de ceasuri Porsche din Solothurn, Elveția.

În ceea ce privește ochelarii, modelul P'8478 se numără printre alte șase modele de ochelari de soare și stiluri de prescripție din colecția de ochelari Porsche Design 2025. Fabricat din titan ușor și policarbonat rezistent la zgârieturi, modelul P'8478 „combină designul inovator cu performanța și durabilitatea maximă”, conform mărcii. În total, Bloom prezintă șapte modele de ochelari de soare și ochelari cu prescripție medicală ale mărcii.

Brandul de stil de viață – fondat în 1972 de profesorul Ferdinand Alexander Porsche – este vândut în întreaga lume în magazinele Porsche Design, magazinele de lux, retaileri specialiști și magazinul online oficial. Bloom, care îl înlocuiește pe Patrick Dempsey în calitate de ambasador al mărcii pentru Porsche Design, și-a testat nevoia de viteză în filmul de acțiune pe marele ecran Gran Turismo.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Demna Gvasalia părăsește Balenciaga pentru un nou capitol la Gucci

Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.

Donatella Versace renunță la funcția de director de creație al brandului Versace

Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.

Formula 1 și Puma tocmai au lansat o nouă linie de îmbrăcăminte inspirată de motorsport

Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.

Simone Bellotti, noul director de creație al brandului Jil Sander

Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.

Cât costă cea mai puternică motocicletă Harley-Davidson

Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.

Disneyland Paris anunță deschiderea unui restaurant de lux

Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.

Bernie Ecclestone, fostul patron Formula 1, și-a vândut colecția impresionantă de mașini

Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.

Haider Ackermann reinventează senzualitatea lui Tom Ford

Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.

Kim Kardashian lansează SKIMS Swim 2025

Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.

“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a

“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a

Prada negociază preluarea companiei Versace. La ce valoare se ridică tranzacția

Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.

Moët & Chandon și Pharrell au dezvăluit o colecție de șampanie în ediție limitată

Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.

Disneyland Paris anunță deschiderea unui restaurant de lux

Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Moët & Chandon și Pharrell au dezvăluit o colecție de șampanie în ediție limitată

Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Aston Martin V12 Speedster este noua achiziție în Țiriac Collection

Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Leonardo di Caprio devine ambasador Rolex

Leonardo DiCaprio devine ambasador al mărcii Rolex, o mișcare de putere cu doar o săptămână înainte de Oscar și cu cinci săptămâni înainte de Watches and Wonders.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
A$AP Rocky a fost numit director de creație Ray-Ban

A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ferrari a anunțat când va lansa primul său model electric

Producătorul italian de automobile de lux Ferrari a raportat o creştere semnificativă a profitului net pentru anul 2024, datorită unui mix puternic de produse şi a cererii tot mai mari pentru personalizarea vehiculelor sale, şi a anunţat lansarea primului său model electric, în octombrie, transmite CNBC.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL