Orlando Bloom a sărit pe scaunul șoferului pentru un nou proiect– ambasador al Porsche Design.
„De la prima noastră conversație, am fost încântat de ideea unui parteneriat”, a spus Bloom într-o declarație. „Am simțit imediat că echipa Porsche Design și cu mine împărtășim o pasiune comună pentru un design excelent și o mentalitate similară. Marca are un mod unic de a transpune designul inconfundabil și eleganța atemporală a unor icoane precum Porsche 911 în produse de stil de viață. Acest amestec de estetică inspirată de mașini sport, moștenire unică și stil de viață exclusiv mă fascinează cu adevărat. Este incitant să faci acum parte din această poveste de succes.”
Stefan Buescher, CEO al Porsche Lifestyle Group, l-a numit pe Bloom „o potrivire perfectă” pentru produsele companiei sale, datorită modului în care „întruchipează cu adevărat stilul nostru de viață, precum și valorile noastre comune de autenticitate, stil și pasiune pentru perfecțiune”. El a adăugat: „Ca actor apreciat cu atracție internațională și popularitate în întreaga lume, Orlando va spori și mai mult conștientizarea globală a Porsche Design și percepția pozitivă asupra mărcii noastre.”
Printre modelele prezentate de Bloom, despre care se știe că este un pasionat de multă vreme al mașinilor Porsche, se numără ceasul Chronograph 1—All Black Numbered Edition și ochelarii model P'8478. Ceasul, creat în 1972 de Ferdinand Alexander Porsche și „rafinat” de Porsche Design în 2022, este inspirat de tabloul de bord al Porsche 911, care primește și un rol principal în campanie. Ceasul continuă să fie realizat manual în fabrica de ceasuri Porsche din Solothurn, Elveția.
În ceea ce privește ochelarii, modelul P'8478 se numără printre alte șase modele de ochelari de soare și stiluri de prescripție din colecția de ochelari Porsche Design 2025. Fabricat din titan ușor și policarbonat rezistent la zgârieturi, modelul P'8478 „combină designul inovator cu performanța și durabilitatea maximă”, conform mărcii. În total, Bloom prezintă șapte modele de ochelari de soare și ochelari cu prescripție medicală ale mărcii.
Brandul de stil de viață – fondat în 1972 de profesorul Ferdinand Alexander Porsche – este vândut în întreaga lume în magazinele Porsche Design, magazinele de lux, retaileri specialiști și magazinul online oficial. Bloom, care îl înlocuiește pe Patrick Dempsey în calitate de ambasador al mărcii pentru Porsche Design, și-a testat nevoia de viteză în filmul de acțiune pe marele ecran Gran Turismo.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.
Leonardo DiCaprio devine ambasador al mărcii Rolex, o mișcare de putere cu doar o săptămână înainte de Oscar și cu cinci săptămâni înainte de Watches and Wonders.
A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.
Producătorul italian de automobile de lux Ferrari a raportat o creştere semnificativă a profitului net pentru anul 2024, datorită unui mix puternic de produse şi a cererii tot mai mari pentru personalizarea vehiculelor sale, şi a anunţat lansarea primului său model electric, în octombrie, transmite CNBC.