În perioadele dificile și complicate, conștientizarea priorităților este fundamentală. Cu spectacolele sale de toamnă pentru femei și bărbați, filmate separat la Teatrul Armani din Milano, Giorgio Armani a sugerat care sunt prioritățile sale: o modă liniștitoare și transmiterea unui mesaj de respect pentru Mama Natură și creaturile sale.
Prin noua colecție, Armani aduce un omagiu acestor creaturi, realizând un film de prezentare a colecției de toamnă 2021 care a inclus și o reproducere sclipitoare a lui Uri, statuia sub formă de gorilă care se află în apartamentul său din Milano.
„Uri, un nume biblic care înseamnă flacăra mea, lumina mea, este un element excentric care contrastează puternic cu împrejurimile sale domestice. Reflectă marea mea dragoste pentru animale și natură și ajută la crearea, cu ușurință, a unui fel de oază în casa mea din Milano”, a spus designerul. „Am decis să-l pun în centrul scenei pentru că eu cred că este esențial, acum mai mult ca oricând, să reamintim oamenilor cât de important este să protejăm lumea naturală. Angajamentul meu pe acest front este mare.”
Anul trecut, Armani Group a făcut o donație semnificativă către World Wildlife Fund pentru a ajuta la protejarea gorilelor, care sunt o specie pe cale de dispariție. Omagiul lui Armani adus naturii nu s-a oprit aici. Designerul a fost inspirat de elementele pentru imprimeuri, în timp ce broderiile de flori și frunze au împodobit creațiile pentru femei, care s-au simțit mai feminine și mai romantice decât de obicei.
„Nu renunț la ideea mea de simplitate sau chiar de precizie, dar cred că acest moment necesită bunătate și poate chiar o notă de romantism”, a spus Armani.
Colecția este cu siguranță liniștitoare, oferind o compilație a semnăturilor lui Armani: jachetele iconice ale mărcii, pantalonii în stil sarong, costumele cu bluze alungite și pantaloni fluizi, precum și hainele cu accente militare, realizate din materiale variind de la mătase strălucitoare la catifea, pluș și într-o paletă de culori apoase de albastru și verde, combinate cu negru și gri.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.