Directorul artistic pentru ceasuri și bijuterii Louis Vuitton Francesca Amfitheatrof pune un accent modern pe literele L și V. Unghiurile ascuțite ale acestor inițiale iconice se concretizează ca o unitate de măsură a propriului său tempo, aderând la o metaforă a mișcării, a impulsului și a unui simbol al vitezei. Designul arhitectural pur definește această colecție puternică, cu îndrăzneală grafică, care transcende granițele, stilul și codurile binare ale genului.
Colecția LV Volt a fost realizată pentru a amesteca și potrivi perfect, deoarece multiple interpretări din selecția de 33 de piese oferă o serie infinită de combinații. Cinci capitole distincte definesc totalitatea gamei cuprinse în The LV Volt One, LV Volt Multi, LV Volt Mesh, LV Volt Chain Curb și LV Volt Upside Down.

LV Volt One și LV Volt Multi prezintă L și V în forma lor pură. Literele se reunesc, se despart, se leagă și se împletesc într-o multitudine de texturi, volume, finisaje și dimensiuni, oferind combinații infinite într-un melanj perfect.
Mesh și Curb Chain se evidențiază printr-o manoperă dusă la superlativ. Literele L și V reflectă o multitudine de texturi, volume, finisaje și dimensiuni. Repetarea inițialelor duce la apariția unor structuri prismatice, complexe. Colecția se închide, firesc, cu Upside Down, o eliberare din abstract, în care inițialele se metamorfozează într-o metaforă a mișcării, liniile zimțate ale brățărilor și pandantivelor imitând zig-zagul unui curent electric sau al unui ritm muzical.
Pentru a putea exprima cât mai bine și mai corect multiculturalismul, reprezentanții Louis Vuitton au selectat pentru campania globală patru personaje reprezentative: Hugo Marchand, dansatorul principal al Operei din Paris, Alicia Vikander, actriță premiată cu Oscar, Sharon Alexie, un artist francez și XiaoXing Mao, un model chinez.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză