Marca franceză a făcut echipă cu Fahrengold din Germania pentru un nou garaj de lux numit Bugatti Edition FG-01. Structura slick include aproape tot ceea ce este necesar pentru a proteja mașina și funcționează ca o vitrină ultra-slick pentru vehicul.
Bugatti se grăbește să sublinieze că nu construiește mașini, ci construiește „opere de artă la comandă”. Ca atare, Veyron, Chiron și Tourbillon sunt într-adevăr mai potrivite pentru a fi parcate într-un muzeu, mai degrabă decât într-un garaj pătat de ulei. Totuși, nu toți proprietarii Bugatti au acces la primul, care este locul unde intervine FG-01.
Garajul lui Bugatti și Fahrengolt este o structură cu un cadru anodizat special conceput pentru a proteja o supermașină. FG-01 include propriul sistem de securitate, sisteme de reglare a temperaturii și umidității și o mulțime de spații de depozitare pentru unelte și alte echipamente de antrenare. Dar ceea ce este probabil să atragă cu adevărat pe cei mai mulți proprietari de Bugatti este că una dintre părțile sale are o fereastră din podea până în tavan, care oferă o vedere complet neobstrucționată a vehiculului în interior. În plus, există plăcuțe de protecție încorporate pentru anvelope, precum și o placă personalizată care identifică vehiculul.
Fiecare Bugatti este produsul unei colaborări intense dintre producătorul auto și proprietarul său, la fel și FG-01. Fiecare garaj este special conceput pentru a fi o potrivire perfectă cu vehiculul pe care îl va găzdui. Este nevoie de opt până la 12 săptămâni pentru a crea structura și de 30 de minute șocant de rapide pentru a o configura la livrare, conform Top Gear.
„Fie la reședința unui client, la un muzeu sau la o expoziție, această colaborare asigură că fiecare capodopera Bugatti este prezentată cu aceeași măiestrie și grijă care îi definesc creația”, a declarat Wiebke Ståhl, directorul general al Bugatti International, într-un comunicat.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Lumea culturii sneakerhead, sportul, arta și tequila s-au intersectat în cele din urmă, iar rezultatul este unul dintre cele mai unice decantoare de lichior.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Teatrul Național ”Mihai Eminescu” din Chișinău, în turneu la București cu două spectacole de excepție
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.