Noile articole de uz casnic Cartier sunt la fel de luxoase ca bijuteriile sale celebre

Logodne. Aniversări. Zile de nastere. Acestea sunt tipurile de ocazii speciale pe care majoritatea oamenilor le asociază cu cumpărăturile de la Cartier. Dar bijutierul parizian lansează o nouă colecție care aduce stilul său de semnătură în cotidian.

Colecția se numește The Art of Living și este împărțită în patru secțiuni: decor, scris, baby și jocuri. Printre acestea, există ceva pentru aproape fiecare cameră din casa ta, fie că este vorba despre un obiect decorativ sau un instrument funcțional, toate cu detalii aurite.

Când vine vorba de obiecte decorative, Cartier cântărește puternic pe semnăturile sale cele mai recunoscute, și anume pictograma panteră și nuanța roșu intens. Tăvi din porțelan, vasul în care ți-ai arunca cheile, prezintă detalii aurii calde în jurul jantei și bazei și o panteră aurie. 

Instrumentele de scris adoptă o abordare la fel de capricioasă, cu jurnale acoperite în caricaturi ale asistenților îmbrăcați în uniformă ai lui Cartier, în timp ce o mare parte din produsele de papetărie are motive de panglică roșie înfășurate pe suprafața sa. Și cu ce mai bine să notezi ceva decât cu stilourile frumoase în tonuri aurii?

Pentru bebeluși, lucrurile sunt remarcabil de jucăușe, având în vedere materialele care au dus la realizarea fiecărui articol. Indiferent dacă este o linguriță, o jucărie de zăngănit sau un pahar pentru copii, fiecare este realizat din argint în relief cu un motiv animal, ai cărui ochi sunt concepuți pentru a imita logo-ul C al mărcii. 

În timp ce acest tip de extindere a stilului de viață pare natural pentru un brand cu moștenirea stabilită de Cartier, este, în multe privințe, o revenire la propriile sale tradiții. 

În anii 1930, Louis Cartier, nepot al fondatorului omonim, a inaugurat departamentul S pentru Argint al mărcii, specializat în crearea de cadouri mici și chiar lucruri precum brichetele. Potrivit mărcii, el a spus odată într-un interviu că marca sa nu se limitează la bijuterii și e la fel de capabilă să umple „geanta de mână a unei femei cu o pudră compactă, o oglindă, un pieptene mic și chiar cărți de vizită”.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

hourglass_full 29 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Hublot și Depeche Mode lansează un ceas în ediție limitată

Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN