Pentru Matthew M. Williams, care s-a alăturat casei Givenchy în mijlocul pandemiei de Covid-19, cultura digitală a intrat foarte repede în industria modei. În timp ce dezvolta deja o viziune deosebit de inovatoare asupra artei sale, creatorul de modă se pregătește să ofere prima sa colecție complet digitală pentru casa franceză.
După Dolce & Gabbana în septembrie anul trecut, a venit rândul lui Givenchy să treacă la digital. Cum? „Sau” Ce? Prin intermediul NFT-urilor, permițând celor mai bogați iubitori de modă să-și permită monede disponibile doar online. Raritate și exclusivitate prin urmare.
Pentru noua sa colecție, Matthew M. Williams profită de fenomen și oferă o linie limitată de îmbrăcăminte dematerializată. În total, a creat 15 modele sub formă de NFT. Imprimeurile grafice sunt inspirate direct din colecția de primăvară 2022 concepută împreună cu artistul mexican Chito.
O mulțime de personaje și simboluri subversive pictate cu spray sunt prezentate, unde estetica experimentală și industrială se amestecă cu influențele SF cu austeritatea dragă universului lui Matthew M. Williams. Aceste opere de artă digitale unice pot fi folosite de colecționari ca avatare online sau fotografii de profil. Dar vor fi și (și mai presus de toate) un mijloc de diseminare a viziunii și a operei unor artiști precum Chito în fața unui public plural și global.
În plus, este o oportunitate de a ne încerca o modalitate cu totul nouă de a conceptualiza rolul modei, atât în viața noastră fizică, cât și în cea digitală, prin crearea unei punți între cele două.
„Am vrut să explorez acest spațiu nou și interesant al NFT-urilor. Faptul că Chito este deja activ în ecosistem a făcut să pară și mai firesc să colaborăm la această serie limitată și să ne împingem viziunea colectivă pentru Givenchy și mai departe.” spune Matthew M. Williams.
De dragul sustenabilității și al ecologiei, Givenchy a decis să lanseze colecția NFT pe rețeaua Polygon, cunoscută pentru consumul redus de energie. NFT-urile vor fi scoase la licitație, timp de o săptămână, pe OpenSea (cea mai importantă piață pentru aceste lucrări digitale). Vânzarea va sprijini în special fundația olandeză The Ocean Cleanup, un partener de lungă durată al Givenchy, care se angajează să curețe oceanele.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.