Nespresso sărbătorește sezonul sărbătorilor oferind iubitorilor de cafea o experiență de neuitat cu noua sa colecție, Vacanțe de neuitat. Această odisee festivă elegantă se caracterizează printr-o colecție de cafele în ediție limitată și accesorii rafinate, în colaborare cu bucătarul de succes, Jean Imbert.
„Am fost încântat să pot colabora din nou cu Nespresso la crearea acestor cafele exclusive. Lucrând mână în mână cu experții în cafea Nespresso la fiecare dintre aceste creații, ne-am asumat provocări incitante și unice, care au condus la cu subtilitate și originalitate. Sunt foarte mândru de rezultat: aceste cafele surprind amintirile prețioase ale călătoriilor mele, cu arome de arahide și susan prăjit, evocă și spiritul Parisului, cu note inspirate de celebrul croissant cu migdale Espresso, așa cum sugerează și numele, completează această colecție unică”, dezvăluie el.
Această gamă festivă este dezvăluită printr-o nouă campanie: L’Odyssée Merveilleuse . Inspirată de arta legendară a călătoriei Belmond și de trenurile sale legendare, colecția Vacanțe de neuitat de la Nespresso vă invită la un moment excepțional de degustare, potențat de descoperirea de noi arome, selectate printr-un itinerariu gustativ unic de acest gen.
Pentru a oferi o experiență senzorială unică sub semnul călătoriei, bucătarul cu stele Michelin Jean Imbert își pune know-how-ul în slujba Nespresso cu noi rețete gourmet. Printre acestea, Unforgettable Espresso și Double Espresso, evocă călătorii lungi cu trenul prin America Latină, datorită amestecului lor aromat care combină boabe Arabica din Peru și Costa Rica, întărite cu Robusta, dezvăluind cereale lemnoase și prăjite. Fie că este savurată neagră, ca Original Latte Macchiato sau ca Double Cappuccino Vertuo, acest tip de cafea oferă un moment de cafea atemporal. Descoperim la fața locului că aroma de croissant de migdale este o cafenea inspirată dintr-o idee originală a lui Jean Imbert, care vă duce în inima Parisului. Această nouă cafea aromată dezvăluie note de migdale și produse de patiserie cu unt, evocând amintiri din copilărie pentru bucătarul Jean Imbert. Pentru a fi savurat ca un Cappuccino sau Reverso, pentru a dezvălui toată deliciul notelor sale de migdale. În cele din urmă, aroma de arahide și susan prăjit aduce un omagiu călătoriilor gastronomice ale bucătarului. Acest amestec dezvăluie note de susan prăjit, floricele de porumb și un amestec de migdale, alune și alune. Gustată ca un Cappuccino sau Reverso, este cafeaua reconfortantă cu gust blond de caramel, perfectă pentru acest sezon festiv.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.