Nespresso sărbătorește sezonul sărbătorilor oferind iubitorilor de cafea o experiență de neuitat cu noua sa colecție, Vacanțe de neuitat. Această odisee festivă elegantă se caracterizează printr-o colecție de cafele în ediție limitată și accesorii rafinate, în colaborare cu bucătarul de succes, Jean Imbert.
„Am fost încântat să pot colabora din nou cu Nespresso la crearea acestor cafele exclusive. Lucrând mână în mână cu experții în cafea Nespresso la fiecare dintre aceste creații, ne-am asumat provocări incitante și unice, care au condus la cu subtilitate și originalitate. Sunt foarte mândru de rezultat: aceste cafele surprind amintirile prețioase ale călătoriilor mele, cu arome de arahide și susan prăjit, evocă și spiritul Parisului, cu note inspirate de celebrul croissant cu migdale Espresso, așa cum sugerează și numele, completează această colecție unică”, dezvăluie el.
Această gamă festivă este dezvăluită printr-o nouă campanie: L’Odyssée Merveilleuse . Inspirată de arta legendară a călătoriei Belmond și de trenurile sale legendare, colecția Vacanțe de neuitat de la Nespresso vă invită la un moment excepțional de degustare, potențat de descoperirea de noi arome, selectate printr-un itinerariu gustativ unic de acest gen.
Pentru a oferi o experiență senzorială unică sub semnul călătoriei, bucătarul cu stele Michelin Jean Imbert își pune know-how-ul în slujba Nespresso cu noi rețete gourmet. Printre acestea, Unforgettable Espresso și Double Espresso, evocă călătorii lungi cu trenul prin America Latină, datorită amestecului lor aromat care combină boabe Arabica din Peru și Costa Rica, întărite cu Robusta, dezvăluind cereale lemnoase și prăjite. Fie că este savurată neagră, ca Original Latte Macchiato sau ca Double Cappuccino Vertuo, acest tip de cafea oferă un moment de cafea atemporal. Descoperim la fața locului că aroma de croissant de migdale este o cafenea inspirată dintr-o idee originală a lui Jean Imbert, care vă duce în inima Parisului. Această nouă cafea aromată dezvăluie note de migdale și produse de patiserie cu unt, evocând amintiri din copilărie pentru bucătarul Jean Imbert. Pentru a fi savurat ca un Cappuccino sau Reverso, pentru a dezvălui toată deliciul notelor sale de migdale. În cele din urmă, aroma de arahide și susan prăjit aduce un omagiu călătoriilor gastronomice ale bucătarului. Acest amestec dezvăluie note de susan prăjit, floricele de porumb și un amestec de migdale, alune și alune. Gustată ca un Cappuccino sau Reverso, este cafeaua reconfortantă cu gust blond de caramel, perfectă pentru acest sezon festiv.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.
Leonardo DiCaprio devine ambasador al mărcii Rolex, o mișcare de putere cu doar o săptămână înainte de Oscar și cu cinci săptămâni înainte de Watches and Wonders.
A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.
Producătorul italian de automobile de lux Ferrari a raportat o creştere semnificativă a profitului net pentru anul 2024, datorită unui mix puternic de produse şi a cererii tot mai mari pentru personalizarea vehiculelor sale, şi a anunţat lansarea primului său model electric, în octombrie, transmite CNBC.