Jucătoarea de tenis din Japonia a fost anunțată drept cel mai nou ambasador Louis Vuitton printr-o fotografie în care poartă o rochie cu pliuri asimetrice imprimate cu desene de graffiti din colecția pentru primăvară-vară 2021.
Sportiva și-a câștigat acest drept după un an de succes în instanță unde a militat pentru schimbarea socială.
Osaka, care japoneză și haitiană, și-a folosit platforma pentru a atrage atenția asupra nedreptății rasiale la US Open de anul trecut, turneu pe care l-a câștigat.
Tânăra de 23 de ani a purtat o mască de față diferită pentru fiecare meci de la Flushing Meadows care purta numele unei victime de culoare a violenței pe drumul către câștigarea titlului de simplu feminin
Brandul Louis Vuitton a descris-o pe Naomi Osaka drept „polifacetică, independentă și modernă” și „unul dintre cei mai influenți jucători de tenis din toate timpurile”.
Se spune că Osaka, care va debuta ca cel mai recent ambasador al mărcii în campania de modă primăvară-vară 2021, ar fi întrupat-o perfect pe femeia Louis Vuitton.
„Uau, de fapt este o nebunie”, a scris tenismena pe conturile ei de socializare. „Onorată să fiu cel mai nou ambasador al Casei @LouisVuitton”.
Eticheta a însoțit anunțul cu fotografii de campanie realizate de directorul artistic al colecțiilor pentru femei, Nicolas Ghesquière.
„În afară de tenis, pasiunea mea cea mai prețuită este moda; și nu există un brand mai iconic decât Louis Vuitton”, a declarat Osaka, nr. 3 mondial.
Revista Sports Illustrated a numit-o “Sportivul anului”, Forbes a declarat ca este cea mai bine platita femeie-sportiva din toate timpurile, Time a adaugat-o in Top 100 Cei mai influenti oameni din lume. Pe langa acestea, Osaka a aparut pe coperta Vogue a lunii ianuarie 2021 intr-o rochie Louis Vuitton.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză