Moncler și Giambattista Valli sărbătoresc 70 de ani de la lansarea mărcii cu o linie de colecție

Rareori putem vedea elementele tehnice interne care compun paltoanele noastre preferate. Să luăm, de exemplu, jacheta Maya, o figură emblematică a brandului Moncler, care sărbătorește anul acesta 70 de ani.

Este umplută cu puf cald, dar asemănător norilor pentru performanțe optime. Marea finețe a penelor este și o semnătură a lui Giambattista Valli. Rochiile și paltoanele ultra-glamour din colecția de toamnă-iarnă 2022 a couturierului au avut din abundență pene roz și albe.

O colaborare de lungă durată

Din întâmplare, colaborarea lui Giambattista Valli cu Moncler la „Moncler 70 Collaborations”, un proiect de design care a văzut jacheta Maya (designată în anii 1950) reimaginată de șapte designeri, inclusiv Thom Browne, Pierpaolo Piccioli și Pharrell Williams. 

„Ideea a fost să scoți penele din jachetă ca pe un ornament”, explică el despre cele două modele ale sale, o versiune mărită și o versiune scurtată a Maya, ambele punctate cu pene. „Este ca o conversație și un punct de întâlnire între două elemente opuse”.

Giambattista Valli nu este un partener nou pentru Moncler. În mod destul de logic, având în vedere reinterpretarea jachetei Maya, designerul italian din Paris cunoaște pe dinafară eticheta condusă de președintele și CEO-ul Remo Ruffini. 

Din 2008 până în 2018, Giambattista Valli a fost directorul de creație al liniei de îmbrăcăminte pentru femei Moncler Gamme Rouge a mărcii, oferind spectacole uluitoare pe piste cu fundaluri elaborate, prezentând podiumuri mărginite cu pajiști verzi și chiar teleschiuri, sau imaginând o poveste de dragoste între un fulg de nea și un urs polar. 

Pentru campania de colaborare a designerului, a apelat la Bianca Brandolini și Honey Dijon să poarte creațiile de vis. „Amândouă sunt femei atât de puternice, spune el, care explorează feminitatea în moduri diferite”. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION