Louis Vuitton va proiecta carcasa de transport a trofeului pentru câștigătorul Marelui Premiu de Formula 1 de la Monaco, care revine în această lună după ce a fost anulat în 2020 din cauza pandemiei de coronavirus.
Marca deținută de grupul LVMH a semnat un parteneriat multianual cu Automobile Club de Monaco, organizatorul a ceea ce este considerat cel mai plin de farmec și cel mai înalt eveniment din calendarul Formulei 1.
Este, de asemenea, una dintre cele mai exigente piste ale sportului, deoarece șoferii se deplasează cu viteză pe străzile din Monaco. Printre câștigătorii anteriori ai cursei se numără Ayrton Senna, Michael Schumacher, Alain Prost și Lewis Hamilton, care au câștigat ultima ediție în 2019.
„La o viteză de aproape 300 km/h, Monaco Grand Prix aspiră să câștige într-o zi toți piloții. Astăzi, suntem mândri că suntem asociați cu campionatul și că începem să scriem împreună o bucată de istorie” a declarat Michael Burke, președinte și director executiv al Louis Vuitton. „Geanta trofeului reprezintă victoria. Louis Vuitton asistă la următoarele victorii și continuă să poarte legende”, a adăugat el.
Fabricat manual în atelierele istorice Louis Vuitton din Asnières, la periferia Parisului, carcasa are monograma inconică a casei personalizată cu nuanța roșie a steagului Monaco, pictată cu un motiv V în dungi roșii și albe. Trofeul, reprezentând cele 19 ture ale pistei, va fi acordat câștigătorului cursei pe 23 mai.
Louis Vuitton are o istorie a colaborărilor sportive, producând carcase pentru trofeele NBA, Cupa Americii, Cupa Mondială FIFA, Cupa Mondială de Rugby și turneul de tenis de la Roland-Garros și extindându-se în esports printr-un parteneriat cu Riot Games, producătorul joc video online „League of Legends”.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.