Oficialul de la Atena a transmis că încearcă să facă „demersurile pas cu pas, cu multă prudență și în următoarele zile”, presupunând că se vor rezolva „diferitele probleme apărute la punctele de frontieră” și că se vor „lua în considerare redeschiderea lor”. Deocamdată, însă, Promachonas e principalul punct de tranzit pentru turiști.
„Când se formează cozi și apar probleme încercăm să venim cu soluții de moment. Pentru că sunt abia primele zile, încercăm să fim flexibili. Dar după o vreme, când oamenii vor cunoaște exact care sunt regulile, acestea vor fi implementate cu mai mare strictețe. Le sugerez celor care vin din România să meargă pe la Promachonas”, a spus Theoharis, la Digi 24.
„Folosim testarea selectivă, algoritmul are nevoie de mai multe date ca punct de plecare pentru a calcula cu mai multă acuratețe cine va fi testat și cine nu. Am adunat aceste informații în zilele precedente de la alți turiști care au avut posibilitatea să vină cu avionul în Grecia. Pe măsură ce zilele trec și vom obține mai multe date vom putea să fim mai selectivi și mai avizați în felul în care vom face testarea. Problema aceasta va apărea doar în primele zile.
„Fără îndoială, nu e o vară ca toate celelalte, e un lucru valabil pentru toate țările. Împărtășim aceleași greutăți cu restul lumii și încercăm să distribuim această povară în cel mai bun mod posibil. Vom face tot ce ne stă în putință să deschidem cât mai curând alte variante de tranzit și să limităm problemele cu care se confruntă turiștii. Dar deocamdată cei care își fac planuri trebuie să ia în considerare că drumul cu mașina va fi mai lung. Îi îndemn pe oameni să completeze formularul online înainte de a ajunge în Grecia, înainte de ajunge la graniță, pentru că deși suntem flexibili cu cei care nu au completat formularul, din păcate cei care nu au făcut-o vor fi testați cu toții. Așa că cea mai simplă variantă e să completeze formularul din vreme astfel încât procesul de selecție să fie inițiat, iar unii să evite testarea”, a transmis Theoharis.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
PERMIS DE CĂLĂTORIE OBLIGATORIU PENTRU EUROPENI ÎN REGATUL UNIT
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.