Dacă vreun designer a dorit să abordeze momentul COVID-19 cu sensibilitate și stil, acela este Michael Kors. Intersecția funcției, lejerității și luxului, care a câștigat un nou statut, pe măsură ce statul acasă casă a devenit un laitmotiv, este reprezentată fidel în noile haine Michael Kors. Mai degrabă, acea fuziune a format nucleul muncii lui Kors de aproape 40 de ani. Desigur, pandemia a sporit intensitatea provocării pentru el și pentru toată lumea: de ce ar trebui femeile să cumpere haine de lux pe care să le poarte acasă? Creatorul de modă a spus că momentul solicită „haine și accesorii care, în primu rând, te fac să te simți bine. Este vorba de încredere. Este vorba despre lucruri care se simt minunat pe pielea ta.”
Kors a dezvăluit noua colecție într-un „pachet digital” care prezintă un documentar de șapte minute despre dragostea sa față de New York, realizat de tânărul regizor Haley Elizabeth Anderson și un spectacol de modă organizat într-o grădină comunitară a New York Restoration Project, organizație fondată de prietena sa Bette Midler, care apare în documentar. Această grădină se află în Bronx, la trei străzi de stadionul Yankee și la cinci străzi de locul unde a crescut bunicul său.
Designerul a ales decorul grădinii pentru a reflecta descoperirea „naturii și renașterii printr-o lentilă urbană” din timpul lockdown-ului. Mergea în plimbări, iar străzile goale îi atrăgeau atenția de la asfalt și arhitectură, la elemente ale naturii - lalelele într-o fereastră, luxuriantul Central Park. A vrut să exprime rezonanța acelei descoperiri în spectacolul său. Cu toate acestea, acesta nu este un festival floral, de fapt, dimpotrivă. Predomină albul, maroul, bejul.
Acesta promovează un aspect personalizat, cu ținute lejere, largi, supradimensionate. Kors oferă, de asemenea, alternative mai casual, inclusiv o rochie sexy, câteva tricouri mulate și un trench ultra-chic. În ceea ce privește îmbrăcămintea, rochiile cu paiete și tricouri pot fi îmbrăcate peste tot, în timp ce rochia de zeiță, în nuanțe de maro, cu împletituri, așteaptă revenirea evenimentelor fizice.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.