După Rolls-Royce, a venit rândul Mercedes-Benz să dezvolte parteneriate de modă. Brandul german încercase deja acest exercițiu în 2021, creând o Clasă G restilizată în colaborare cu Virgil Abloh, pe atunci director artistic al Louis Vuitton. Numit „Proiectul Maybach”, off-roader-ul fusese transformat într-un SUV ostentativ, dar deosebit de capabil. De data aceasta, Mercedes face echipă cu Moncler.
Brandul de lux milanez este renumit pentru modelele sale de jachete și îmbrăcăminte de schi de ultimă generație. Deci, cum să amesteci Mercedes-Benz cu Moncler? Designerul șef al producătorului a avut ideea genială de a proiecta un SUV jumătate Mercedes, jumătate Moncler. Cu alte cuvinte, un 4×4 cu forme inspirate de jachetele brandului de lux!
Proiectul, pe care Mercedes l-a numit „Project Gravity”, a fost dezvăluit până acum doar pe jumătate. Câteva fotografii și videoclipuri circulă pe conturile de Instagram ale producătorului și Moncler. Dar aceste publicații au grijă să arate doar o mică parte din vehicul rezultată din imaginația lor. O strategie care își propune să creeze surpriză, deoarece G-Wagen Moncler va fi prezentat la Londra pe 20 februarie.
Potrivit puținelor informații care circulă în presă, dezvăluite în special de revista Wallpaper, G-Wagen va avea forme inspirate de aspectul umflat și matlasat al jachetelor de puf Moncler. „M-am întrebat ce este Moncler (…) Pentru mine, este jacheta clasică bufantă. Îmi plac suprafețele solide și bogate, iar aceste jachete sunt chiar întruchiparea asta”, a spus Gorden Wagener, designer șef Mercedes-Benz.
Concret, G-Wagen va fi echipat cu anvelope vaste în formă de balon, un pat de preluare supradimensionat și un fermoar imens. Pe scurt, întreaga cabină și anvelopele au fost concepute pentru a arăta ca jachete uriașe Moncler, cu un aspect adaptat unui SUV. Rezultatul ar trebui să fie foarte surprinzător, deoarece G-Wagen împrumută de obicei forme rectilinii, austere.
Desigur, „Proiectul Gravity” nu va avea absolut nimic dintr-un vehicul funcțional, spre deosebire de „Proiectul Maybach”. Dimpotrivă, echipa de proiectare a producătorului a abandonat ideea de a realiza un nou supercar pentru a se îndrepta către o operă de artă! A priori, nici nu ar trebui să fie motorizat. Mercedes-Benz trece apoi de la construirea de mașini la sculptură și arte plastice!
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.